پیام تسلیت «علی مشهدی» به «امیر کربلایی زاده» + عکس

15:47 - 02 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۰۹۷۹
علی مسعودی ملقب به «علی مشهدی» نویسنده طنزپرداز کشورمان در صفحه شخصی اش در اینستاگرام، پیام تسلیتی خطاب به امیر کربلایی زاده منتشر کرد.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، علی مسعودی ملقب به «علی مشهدی» نویسنده طنزپرداز کشورمان در تازه ترین پست خود در اینستاگرام به مناسبت درگذشت پدر «امیر کربلایی زاده» دیگر هنرمند کشورمان نوشت:

«سلام اميرجان. يكسالی هست كه به واسطه برنامه خندوانه با هم رفيق شديم يكسالی هست با تمام انرژی عاشقانه مردم شريف ايران رو ميخندونی. اجرای پريشبت با تمام نگرانی و غمی كه داشتی بی نظير بود و تا لحظه آخر كه خودت گفتی پدر مريض است هيچكس متوجه نشد. ممنون از حرفه ای بودنت كه هيچ مشكلی باعث نشد تو از شاد كردن مردم باز بمونی. امروز صبح وقتی فهميدم پدر بزرگوارت به رحمت خدا رفتند ياد اجرای آخرت افتادم كه چقدر با انرژی و عاشقانه اجرا كردی مطمئن باش همه مردم با محبت ايران برای شادی روح پدر عزيزت از ته دل فاتحه می فرستن و همه ما در غم تو شريكيم رفيق. روحشان شاد و يادش گرامي.»


/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *