رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تاکید ایران بر لزوم اجتناب از بهانه جویی و تعامل انگلیس در راهیابی به توسعه مناسبات

18:17 - 19 آذر 1393
کد خبر: ۲۰۰۷۹
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیر کل اروپای غربی در دیدار نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس با مروری بر روابط دو جانبه و تحولات اخیر بر لزوم اجتناب از بهانه جویی و تعامل و همکاری دو جانبه در راهیابی به راه کار عملی جهت توسعه مناسبات تاکید کرد.

: مدیر کل اروپای غربی در دیدار نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس با مروری بر روابط دو جانبه و تحولات اخیر بر لزوم اجتناب از بهانه جویی و تعامل و همکاری دو جانبه در راهیابی به راه کار عملی جهت توسعه مناسبات تاکید کرد.

به گزارش گروه سیاسی ،‌ «ریچارد بیکن» نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی انگلیس و ایران که به منظور شرکت در کنفرانس بین‌المللی جهان علیه خشونت و افراطی گری به کشورمان سفر کرده، با مدیر کل غرب اروپای وزارت امور خارجه ملاقات کرد.

در این ملاقات مدیر کل اروپای غربی با مروری بر روابط دو جانبه و تحولات اخیر بر لزوم اجتناب از بهانه جویی و تعامل و همکاری دو جانبه در راهیابی به راه کار عملی جهت توسعه مناسبات و بویژه رفع موانع موجود در روابط تهران و لندن تاکید کرد.

ریچاد بیکن نیز در این دیدار بر اهمیت نقش و جایگاه ایران در منطقه و در سطح بین‌الملل تاکید کرد.

وی با اشاره به موقعیت سیاسی و استراتژیک ایران بر تقویت همکاری‌های پارلمانی دو کشور به عنوان یکی از راه کارهای نزدیکی دیدگاه‌های طرفین تاکید کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *