اجساد 15 کشته حادثه واژگونی اتوبوس در جاده چالوس به پزشکی قانونی منتقل شد/ احراز هویت دو سرباز/ 12 جسد مجهول الهویه هستند + عکس

10:57 - 02 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۰۷۵۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل پزشکی قانونی استان البرز گفت: اجساد 15 نفر از قربانیان واژگونی اتوبوس در محور کرج – چالوس به پزشکی قانونی این استان منتقل شده است.
دکتر حمید داوود آبادی مدیرکل پزشکی قانونی استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی اظهار کرد: اجساد 15 نفر از قربانیان واژگونی اتوبوس در محور کرج – چالوس به پزشکی قانونی استان البرز منتقل شده است.

انتقال 15 جسد از قربانیان واژگونی اتوبوس به پزشکی قانونی/ احراز هویت دو سرباز/ 13 جسد مجهول الهویه هستند + عکس

وی افزود: هویت دو سرباز با اسامی سامان مقدم و مجید جمشیدی با توجه به مدارک و کارت شناسایی این افراد مشخص شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان البرز  در ادامه بیان کرد: اجساد 12 نفر از قربانیان در حال حاضر مجهول الهویه است که منتظر حضور خانواده‌های آنان برای احراز هویت هستیم.

وی تصریح کرد:  دو نفر از قربانیان زن و 13 نفر مرد هستند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران همچنین گفت: هویت نفر سوم با نام مجید احمدی احراز شد.

به گزارش ، در حادثه رانندگی كه بامداد امروز در محور كرج – چالوس اتفاق افتاد يك دستگاه اتوبوس مسافربری پس از برخورد با تير برق واژگون شد كه به موجب آن 15 نفر از سرنشينان در دم جان خود را از دست دادند.

اين اتوبوس مسافربری با 28 مسافر از تنكابن به سمت كرج در حال حركت بود كه در محدوده تونل كندوان دچار حادثه شد. 15 سرنشين اين حادثه جان خود را از دست دادند و 13 نفر ديگر مصدوم شدند.





ناشناس
|
-
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
0
0
در مورد وسایل نقلیه عمومی که دیگه نباید شاهد این حوادث باشیم مسئولان اگه رسیدگی می کردند تمایل مردم رو از خودرو شخصی به وسیله عمومی جلب می کردند متاسفانه اتفاقات این یک ماه میتونه تاثیر منفی روی افکار ملت بذاره
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *