رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دهلران با 53 درجه گرمترین شهر ایران/ بارش و آبگرفتگی در شمال کشور

10:15 - 02 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۰۷۳۵
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با وجود اینکه گرما تا روز دوشنبه در کشور ادامه دارد،تا آخر هفته بارش های خوبی در شمال کشور خواهیم داشت.
دهلران با 53 درجه گرمترین شهر ایران/ بارش و آبگرفتگی در شمال کشوربه گزارش گروه جامعه ،محمد اصغری  گفت: روز گذشته اهواز با 49 درجه گرمترین مرکز استان و دمای هوا در قم 45 ، خرم آباد 43 درجه ، بوشهر،کرمانشاه ،یزد و سمنان نیز 42 درجه بالای صفر بود. 

وی افزود: دهلران با 53 درجه بالای صفر گرمترین شهر کشور بود ، شوش ومهران 52 ،دزفول 51 و شوشترو آبادان نیز 50 درجه بالای صفر را تجربه کرد.

اصغری اضافه کرد: دما دیروز در تهران 40.4 درجه سانتیگراد بالای صفر بود.

وی افزود: گرما امروز و فردا نیز ادامه دارد اما از روز دوشنبه به تدریج از دمای هوا کاسته خواهد شد. 

کارشناس هواشناسی گفت: بارش ها در سواحل شمالی آغاز شده و امروز در استان گیلان و غرب مازندران احتمال آبگرفتگی معابر وجود دارد و این بارش ها تا پایان هفته ادامه دارد.

اصغری افزود: استان های گلستان و خراسان شمالی نیز تا پایان هفته بارندگی های مناسبی را خواهند داشت.

وی اضافه کرد: پدیده غالب در شرق کشور وزش باد و گرد و غبار است اما با ساحلی شدن جریانات دریایی از روز دوشنبه، دریای عمان مواج و بارش در جنوب سیستان و بلوچستان،هرمزگان،جنوب کرمان و شرق فارس در ساعات بعداز ظهر انتظار می رود.

کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه بر اساس آمار در مرداد، احتمال سیلاب در برخی استان ها وجود دارد، گفت: استان های تهران، سمنان، خراسان شمالی و گلستان در مرداد آبگرفتگی داشته اند.

وی اضافه کرد: با شدت وزش باد و خیزش گرد و خاک روی کشور عراق، استان های ایلام، کرمانشاه، بوشهر و خوزستان امروز و فردا هوای غبارآلود خواهند داشت.

کارشناس هواشناسی گفت: با افزایش سرعت وزش باد در استان های تهران، جنوب سمنان، قم، شمال اصفهان و مرکزی امروز و فردا به ویژه در ساعات بعد از ظهر شاهد گرد و غبار خواهیم بود.
انتهای پیام/


مجتبی
|
-
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
0
0
دمای دماسنج هایمان در اهواز گاهی تا حدود 60 هم میرسد اما در اعلان رسانه ها از 49 و 50 بالاتر نمیرود
گرمازده
|
-
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
0
خنکترین زمان در همه جای دنیا ساعت 5/5 صبح است در صورتیکه دهلران با کمترین درصد رطوبت در همین زمان اول صبح نسیمی بسیار داغ دارد و آب لوله ها دراین زمان نیز بسیار داغ است. به نظرم امسال دهلران تا مرز 68 درجه نیز رسید. انصافا، شرعا، آب و برق دهلران باید رایگان باشد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *