تثبیت قیمت مسکن مهر در استان تهران/ پرونده مسکن مهر پردیس سال 95 بسته می‌شود

17:18 - 19 آذر 1393
کد خبر: ۲۰۰۷۱
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان تهران از تثبیت قیمت مسکن مهر در شهرهای بالای و پایین 25 هزار نفر خبر داد و گفت: به غیر از فاز 11 و 8 شهر جدید پردیس که مشمول افزایش قیمت شده اند. قیمت همه واحدهای مسکن مهر مانند سابق خواهد بود.

: مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان تهران از تثبیت قیمت مسکن مهر در شهرهای بالای و پایین 25 هزار نفر خبر داد و گفت: به غیر از فاز 11 و 8 شهر جدید پردیس که مشمول افزایش قیمت شده اند. قیمت همه واحدهای مسکن مهر مانند سابق خواهد بود.

فریبرز واحدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی میزان از اتمام ساخت واحدهای مسکن مهر پردیس در سال 95 خبر داد و اعلام کرد: جدای از مسکن مهر پردیس روند ساخت کلیه واحدهای مسکن مهر استان تهران تا پایان سال 94 به اتمام می رسد.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان تهران، در ادامه میزان بافت فرسوده شهر تهران را 55 هزار هکتار اعلام کرد و افزود: روند بهسازی بافت های فرسوده استان تهران 100 درصد در حال انجام است.

وی تعهدات ساخت مسکن مهر را در استان تهران 330 هزار واحد اعلام کرد و افزود: هم اکنون اداره کل راه و شهرسازی استان تهران متعهد به ساخت 100 هزار واحد از این تعداد شده است که تا پایان شهریور سال 94 روند ساخت آن ها به اتمام می رسد.

واحدی در بخش دیگری از سخنان خود از تداوم رکود در بازار مسکن استان تهران خبر داد و گفت: به دلیل عدم اجرای بسته های حمایتی دولت پیش بینی می شود که تا پایان سال جاری شاهد رکود در بازار باشیم.

وی در ادامه با بیان این که بازار مسکن به نسبت سایر بازارهای موازی در ایران بازار پر سودی محسوب می شود ادامه داد: در صورت ورود سرمایه های مردمی به این بازار شاهد رونق ساخت و ساز و خرید و فروش در بازار مسکن خواهیم بود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *