مدیری: دو ماه دیگر فیلم سینمایی می سازم

23:57 - 01 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۰۶۴۱
مهران مدیری گفت: دو ماه دیگر فیلم سینمایی خود را می سازم. دو فیلمنامه دارم. یکی کمدی و دیگری تلخ و عجیب.
مدیری: دو ماه دیگر فیلم سینمایی می سازم
به گزارش گروه فرهنگی ؛ مهران مدیری در گفت و گو با برنامه تلویزیونی هفت، افزود: در این سالها به دلیل آنکه مدام درگیر تلویزیون یا شبکه نمایش خانگی بودم، نشد.

مدیری که برنامه هفت آمده در پاسخ به پرسش افخمی در مورد اینکه چرا تا به امروز فیلم سینمایی نساخته ای گفت: تا دو یا سه ماه آینده اولین فیلم سینمایی خود را خواهم ساخت.

مدیری می گوید در این مدت درگیر برنامه های تلویزیونی شبکه نمایش خانگی بودم و به همین دلیل نمی توانسته سینمایی بسازد و کمی هم نسبت به ساخت فیلم سینمایی ترس داشته است.

او پس از این فیلم کمدی به سراغ ساخت یک فیلم خیلی جدی خواهد رفت؛ مدیری همچنین اعلام کرد تا مسعود فراستی مقابل او قرار نگیرد، صحبت نخواهد کرد.


بخش هایی از این گفت و گو به شرح زیر است:

- دلیل فیلم سینمایی نساختن در این سالها، ترس از ساخت فیلم سینمایی کمدی نبود. ترس از ساخت فیلم سینمایی بود. با وجود اینکه این تجربه کم نیست، اما برای سینما کم است. و دوست داشتم وقتی به سینما می آیم خیلی حرفه ای باشد.

- نام فیلم «ساعت 5 عصر» است که یک فیلم کمدی است. فیلم سخت و خیابانی و بسیار شلوغ و پرجمعیتی است. ممکن است در هر سکانسی بین 600 تا 700 نفر حضور داشته باشند. اما فیلم تنها یک بازیگر اصلی دارد و باقی مردم اند.

- فیلمی است از 7 صبح تا 5 بعدازظهر یک فرد را در تهران روایت می کند که آن روز آخرین فرصت آن فرد است که باید کاری را انجام دهد. فیلم مثل گلوله برفی است که هرچه جلوتر می رود بزرگتر می شود و ریتم مدام تندتر می شود و دیوانه وار بودن ماجرا بزرگتر و موضوع عظیم تر می شود.

- فیلم موضوعی به شدت اجتماعی دارد که هر روز با آن مواجه ایم اما بدان توجهی نمی کنیم.

- بعد از برنامه دورهمی دیگر کاری برای شبکه نمایش خانگی و تلویزیون نخواهم ساخت و به تولید سالی یک فیلم سینمایی کفایت می کنم. من از 365 روز سال 360 روز سال را کار کرده ام و فکر می کنم باید استراحت کنم.

- من تصمیم دارم در ادامه مسیر فیلمسازی خود حرف های تندتر و بزرگتری در حوزه سیاست و فرهنگ و اجتماع بزنم که  جای این حرف ها در تلویزیون نیست و محدودیت های آن نمی گذارد و به نظر در شبکه نمایش خانگی و ارشاد بهتر می شود اینها را بیان کرد.

- طرح فیلمنامه «ساعت 5 عصر» از خودم است اما من با خشایار الوند در حال نگارش آن هستیم. اما فیلمنامه دومم که تلخ است به تنهایی کار خودم است. علاقه خودم به نگارش متن های تلخ و جدی است.



ناشناس
|
-
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
0
0
درود بر مهران مدیری عزیز، عاشق خودتون و کاراتونم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *