منصوریان: از پرسپولیسی‌ها دلخور هستم/ بعضی از رای‌های کمیته انضباطی منطقی نیست

19:21 - 31 تير 1395
کد خبر: ۲۰۰۳۷۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: متاسفانه بعضی از رای‌های کمیته انضباطی منطقی نیست و آنها مسیر را اشتباه می‌روند.
به گزارش گروه ورزشی ، علیرضا منصوریان قبل از آغاز تمرین امروز (پنجشنبه) تیمش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از وضعیت بدنی شاگردانم رضایت کامل دارم. شرایط بدنسازی ما در راستایی که می‌خواستیم تغییر کرد. در 15 روز اخیر طبق برنامه مربی بدنساز‌مان تمرین کردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه از پرسپولیسی‌ها دلخور است یادآور شد: ما قرار شد تمرینات‌مان را در زمین شماره 2 ورزشگاه‌ آزادی پیگیری کنیم اما نمی‌دانستیم که به یک باره طاهری (سرپرست باشگاه پرسپولیس) هوس می‌کند تمرینات پرسپولیس را به این زمین انتقال دهد در حالی که آنها دو ورزشگاه در اختیارشان است. صلاح نیست دو تیم بزرگ پایتخت و دو رقیب سنتی هر روز در یک جا تمرینات خود را انجام دهند. ما و پرسپولیس با یکدیگر رقیب هستیم اما نباید این قدر حساسیت به خرج داد، من و کریم باقری هم با یکدیگر 20 سال است رقیب هستیم اما با هم رفاقت هم داریم. به هر حال به طاهری متذکر می‌شوم هرجا ما می‌رویم آنها هم نیایند.

 وی ادامه داد: از باشگاه تشکر می‌کنم که شرایط برگزاری اردوی ما در ارمنستان را فراهم کردند اما از جهانیان و افشارزاده خواسته‌ایم تا یک جای ثابت برای تمرینات تیم پیدا کنند.

منصوریان در واکنش به این مسئله که پرسپولیسی‌ها مدعی‌اند کنعانی‌زادگان بازیکن پرسپولیس است و استقلال با جذب او کار غیرقانونی انجام داده گفت: در مورد جذب کنعانی‌زادگان ما اطلاعات کافی داشتیم که اقدام به گرفتن او کردیم، ضمن اینکه ما این بازیکن را از ملوان در اختیار گرفتیم و بحثی هم در آن نیست. اینکه باشگاه پرسپولیس سنگ‌اندازی می‌کند، به ما ارتباطی ندارد و ما در جذب این بازیکن طبق اصول خودمان عمل کرده و کار غیرقانونی انجام ندادیم، به زودی هم کارت بازی او صادر خواهد شد.

وی راجع به جذب نفرات جوان برای تیمش خاطرنشان کرد: ما سعی کردیم با جذب بازیکنان جوان شرایط سنی تیم‌مان را پایین بیاوریم و بازیکنان 25 تا 28 سال جذب کردیم، بازیکنانی که اگر با همین شرایط ادامه دهند در تیم ملی هم آینده خوبی خواهند داشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال راجع اعتراض نفتی‌ها به استقلالی‌ شدن میلاد زکی‌پور نیز یادآور شد: در مورد این بازیکن هم ما کار قانونی انجام دادیم، او طبق قانون 30 درصد از قراردادش را و کمتر از حدنصاب را گرفته بود و می‌توانست فسخ کند. خوب نیست با قوانین فیفا هم مبارزه کنیم چرا که این قانون حق فسخ در فیفا آمده است. یک مورد باید اشاره کنم و آن اینکه باشگاه نفت اصلا تیم‌های پایه نداشت، تیم‌های پایه برای وزارت نفت بوده و تیم بزرگسالان برای موسسه نفت، در حقیقت در این 18 سال آنها کار غیرقانونی انجام می‌دادند. من 2 سال است از این موضوع اطلاع داشتم و به این خاطر به زکی‌پور قراردادش را با تیم‌های پایه نفت فسخ کند. 6 میلیون قرارداد زکی‌پور با تیم‌ پایه‌های نفت بود، نه تنها پولش را ندادند بلکه هزینه البسه‌اش را هم من دادم. او الان به مانند کنعانی‌زادگان بازیکن ما است، هرچند شرایط محمدحسین فرق می‌کرد. یک بار دیگر می‌گویم مبارزه با قوانین فیفا کار درستی نیست.

منصوریان راجع به محرومیت تماشاگران و مهدی رحمتی از بازی اول استقلال گفت: بازیکنان ما برای شروع لیگ لحظه‌شماری می‌کنند، اما ما متاسفانه برای بازی اول خودمان تماشاگران و مهدی رحمتی را نداریم، راجع به غیبت کاپیتان‌مان حرف‌های زیادی دارم اما به صلاح نیست آنها را الان مطرح کنم و بعد از بازی با نفت این کار را خواهم کرد. متاسفانه بعضی از رای‌های کمیته انضباطی منطقی نیست و آنها مسیر را اشتباه می‌روند. تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از حالا بازی‌های خود را تا آخر فصل بلیط‌فروشی می‌کنند و آیا هوادار بارسا در یک بازی به کسی توهین کند کل تماشاگران را محروم می‌کنند، الان این قانون سالهاست که در اروپا منسوخ شده است. در فوتبال ما وقتی یک بازیکن توهین کند 2 میلیون جریمه می‌شود و اگر 200 بار این کار را بکند 400 میلیون جریمه خواهد شد، این جریمه برای بازیکنان لیگ یک و دو و لیگ برتری یکسان است، بهتر است یکسری قوانین واقعا بازنگری شود.

وی در ادامه با بیان اینکه دیگر در مورد استقلالی شدن احسان حاج‌صفی صحبتی نخواهد کرد، راجع به رویارویی استقلال با تیم پیشین‌اش گفت: نفت تیم سابقم است و برخی دوستان اعلام می‌کنند کاملا با افکار من آشنا هستند اما خدمت‌شان عرض کنم افکار ما هر سال تغییر می‌کند. قول می‌دهم در کنار یک بازی زیبا یک نتیجه خوب هم کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین در ادامه به قضیه جدایی سجاد شهباززاده اشاره کرد و در این باره توضیح داد: ما صحبت‌های زیادی با این بازیکن انجام دادیم تا مانع رفتنش به فوتبال ترکیه  شویم. او قلبا استقلال را دوست داشت اما علاقه داشت برای پیشرفت راهی فوتبال اروپا شود. شاید در سال‌های اخیر 20 بازیکن بودند که شرایط مثل شهباززاده را داشتند، شاید او ناراحت شده باشد اما بارها به وی گفتم تو را با چالش‌های زیادی روبه‌رو می‌کنیم تا مجبور شوی بمانی، اما او حرف منطقی می‌زد و می‌گفت می‌خواهد برای پیشرفت راهی اروپا شود. من برای شهباززاده از صمیم قلب آرزوی موفقیت می‌کنم. از هواداران می‌خواهم اجازه ندهند به این بازیکن توهین شود. هواداران باید ادبیات جدیدی را پیاده کنند و بازیکنی که راهی اروپا شد از او با ادبیات خوب استقبال کنند نه اینکه با ادبیات عجیب و غریب او را بدرقه کرده و با ادبیات عجیب‌غریب‌تر او را برگردانند.  شهباززاده با رفتن به اروپا به نوعی ریسک کرده اما امیدواریم در آنجا موفق شود و ما بدرقه خوبی از وی داشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که با کی‌روش در ارتباط است یا نه، تصریح کرد: دو هفته قبل از اینکه به ارمنستان برویم دیگر با کی‌روش ارتباط نداشتم و خبر ندارم او در حال حاضر کجاست اما شاید دبی باشد.

منصوریان در پایان راجع به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه آیا تیمش قهرمان لیگ خواهد شد، گفت: مرا به چالش نکشید.






ناشناس
|
-
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
0
0
از رای کمیته انضباطی که مرجع قانونی صادرکرده راضی نیستی پرسپولیس که بدنبال حق خودش است یعنی گرفتن بازیکنی که با این تیم قرارداد دارد و صرفا بخاطر گرفتن بیش از یک میلیارد و نیم به استقلال آمده ناراحتی هر جا میروی پرسپولیسیها آنجا هستند. راستی حرف دلت چیست چرا اینقدراظهارات نسنجیده و غیرمنطقی
ناشناس
|
-
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
0
0
چرا ناراحتی هنوز که مسابقه ای بین استقلال وپرسپولیس برگزارنشده پس اینهمه ناراحتی برای چیست؟ صبورباش تو که بقول خودت یک تیم قوی بسته ای پس ناراحتی و وحشتت برای چیست؟
امیر
|
-
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
0
0
لیگ هنوز شروع نشده بهانه گیری هاتون شروع شد؟ اینها همه برای توجیه نتایج ضعیف در آغاز لیگه
Ali
|
-
|
۰۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
0
0
شما که هرچی تو نفت داشتید از ثمره تیم و بازیکنان یحیی گل محمدی بود حالا دیگه حرف از تاکتیک میزنید.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *