روز تولدم غافلگیر شدم/سالن کبکانیان شرایط میزبانی اردوهای تیم ملی را نداشت

2:00 - 01 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۰۲۲۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ملی پوش کاراته ایران معتقد است سالن کبکانیان شرایط میزبانی از اردوهای تیم ملی کاراته نداشت است.

ذبیح الله پورشیب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، با اشاره به اینکه بچه‌های تیم ملی در روز تولدش او را غافلگیر کردند، گفت: برای نخستین بار بود که در اردوی تیم ملی برایم جشن تولد برگزار شد و از این موضوع بسیار خوشحال هستم. کادرفنی تیم ملی رابطه بسیار خوب و دوستانه‌ای با ملی‌پوشان دارد و اینگونه کارها روابط عاطفی بین اردونشینان را تقویت میکند.

وی در خصوص تمرینات تیم ملی کاراته اظهار داشت: از لحاظ فنی که با بهترین مربیان کشور کار میکنیم و آرامش و امکانات خوبی هم داریم. ما پیش از اینکه به مجموعه ورزشی آزادی بیایم شرایط مناسبی نداشتیم.

قهرمان کاراته آسیا افزود: متاسفانه زمان زیادی را در سالن کبکانیان اردو برگزار می‌کردیم که شرایط میزبانی از اردوهای تیم ملی کاراته نداشت و تنها می‌توان هفته‌ای یک جلسه در آنجا تمرین کرد.

پورشیب با تاکید بر اینکه شایسته‌ترین افراد برای رقابت‌های جهانی اتریش انتخاب خواهند شد، افزود: کادرفنی تیم ملی چند اولویت برای انتخاب ترکیب نهایی در نظر دارد و مطمئن باشید شایسته‌ترین نفرات برای رقابت‌های جهانی اتریش انتخاب می‌شوند.

وی در پاسخ به این سوال که چه انتظاری از رئیس جدید فدراسیون کاراته دارد، گفت: من سرباز کشورم هستم و تنها به موفقیت در میادین بین المللی فکر می‌کنم و تنها توقع من این است که این آرامش حاکم بر اردو حفظ شود و کمی هم امکانات برای ملی‌پوشان بیشتر شود تا بدون دغدغه به موفقیت در مسابقات مختلف فکر کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *