رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توضیحاتی در رابطه با شرط مدرک تحصیلی و حداقل سن لازم برای داوطلبان آزمون قضاوت

10:46 - 31 تير 1395
کد خبر: ۲۰۰۲۰۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاونت منابع انسانی قوه قضائیه پیروی طرح سئوالات متعدد از سوی داوطلبان تصدی منصب قضا و درخواست‌های مکرر پیرامون شرط مدرک تحصیلی و حداقل سن لازم برای ثبت نام در آزمون قضاوت سال 1395، توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، معاونت منابع انسانی قوه قضائیه اعلام کرد: با توجه به طرح سوالات متعدد از سوی داوطلبان تصدی منصب قضا و درخواست های مکرر پیرامون شرط مدرک تحصیلی و حداقل سن لازم برای ثبت نام در آزمون قضاوت سال 1395 و با عنایت به استمرار مراحل علمی آزمون قضاوت تا پایان سال جاری به شرح ذیل اعلام می گردد.

- متقاضیانی که تا پایان سال 1395 موفق به اخذ یکی از مدارک تحصیلی موضوع بند «ب» اطلاعیه آزمون می­ شوند، می توانند در آزمون ثبت ­نام نمایند.

- همچنین متقاضیانی که تا تاریخ 1395/12/29 حداقل شرط سنی لازم (22 سال تمام) را احراز می نمایند نیز مجوز ثبت­ نام و شرکت در آزمون را خواهند داشت.




جوان ایرانی
|
-
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
0
0
درود بر معاونت منابع انسانی قوه قضاییه که درک عمیق از خواسته های به حق جوانان دارد. انشاالله سازمان تعزیرات حکومتی هم در شرط معدل آزمون سازمان تعزیرات حکومتی تغییرات و اصلاحات اساسی به نفع جوانان تحصیل کرده انجام دهد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *