قاتل سرباز وظیفه گرگانی دستگیر شد

10:09 - 31 تير 1395
کد خبر: ۲۰۰۱۸۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین حقی گفت: قاتل سرباز وظیفه گرگانی که پس از ارتکاب جرم اقدام به فرار کرده بود، با دستور قضایی دادستان گرگان و تلاش ماموران نیروی انتظامی دستگیر شد.
حجت الاسلام و المسلمین حقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی گفت: قاتل سرباز وظیفه گرگانی که پس از ارتکاب جرم اقدام به فرار کرده بود، با دستور قضایی دادستان گرگان و تلاش ماموران نیروی انتظامی دستگیر شد.

وی در رابطه با شرح این ماجرا تصریح کرد: در تاریخ 19/04/95 ساعت 3 صبح در پی درگیری 2 نفر از مأمورین نیروی انتظامی با فرد ناشناس واقع در کوی افسران سرباز وظیفه از ناحیه سینه بوسیله چاقو مجروح و در نهایت فوت می‌کند.

وی ادامه داد: متهم علیرغم شلیک یک تیر توسط مأمور دیگر بوسیله موتورسیکلت فرار می‌کند، پس از ارائه این گزارش به دادستان گرگان  دستور پیگیری موضوع صادر و پرونده به شعبه ویژه قتل ارسال شده است.

حقی افزود: با توجه به زمان وقوع درگیری احتمال این می رفت که علت درگیری وجود مواد مخدر در ید ضارب باشد. دستگیری متهم در دستور کار پلیس مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت و چند نفر مظنون به ارتکاب قتل دستگیر شده که به لحاظ اظهارات ضد و نقیض و وجود ارتباط متهمین با یکدیگر فعلا با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شده‌اند و در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفته‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان یبان داشت: در ادامه تحقیقات فردی به پلیس مراجعه و اظهار داشت که فرزندش چند روز پیش  گفته که یک مامور نیروی انتظامی را با چاقو مجروح و با موتور مأمورین فرار کرده است بر همین اساس، متهم م-ع در حین تردد شناسایی شد که به ایست مأمورین توجهی نمی‌کند و اقدام به فرار کرده و مأمورین نیز به تعقیب متهم می پردازند. متهم با خارج شدن از مخفیگاه به مأمورین بوسیله چاقو حمله کرده و مأمورین با رعایت مقررات اقدام به تیراندازی به متهم و دستگیری وی می ‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات مشخص می شود متهم یاد شده موتورسیکلت مأمورین را با الصاق پلاک دیگر به فروش رسانده و در نهایت موتورسیکلت کشف و خریدار مورد بازجویی قرار گرفته است و اقرار داشته موتور را از متهم م-ع خریده است. این تحقیقات از متهم مذکور کماکان ادامه دارد و نامبرده در حال حاضر در بهداری زندان تحت مداوا است.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *