رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وزارت اقتصاد دستوری مبنی بر انتشار فیش های حقوقی دولت قبل نداده است

13:48 - 31 تير 1395
کد خبر: ۱۹۹۹۱۳
دسته بندی: سیاست ، عمومی
به دنبال اخبار منتشر شده در زمینه دستور وزارت اقتصاد به مدیران زیر مجموعه خود برای انتشار فیش های حقوقی مدیران وزارت اقتصاد ودارایی در دوره ریاست جمهوری پیشین، این وزارتخانه موضوع را تکذیب کرد.
وزارت اقتصاد دستوری مبنی بر انتشار فیش های حقوقی دولت قبل نداده استبه گزارش گروه سیاسی ، به دنبال اخبار منتشر شده در زمینه دستور وزارت اقتصاد به مدیران زیر مجموعه خود برای انتشار فیش های حقوقی مدیران وزارت اقتصاد ودارایی در دوره ریاست جمهوری پیشین، این وزارتخانه موضوع را تکذیب کرد.

 در این زمینه سید مالک حسینی، مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد و دارایی توضیح داده است: که این اقدامات و رفتار ها در شان دولت تدیبر و امید نیست و در سیاست های وزارت اقتصاد و دارایی نیز جایی ندارد. در نتیجه خبر منتشر شده صحت ندارد و تا کنون هیج دستور کتبی و شفاهی برای انتشار فیش های حقوقی دولت قبل از سوی هیچ یک از بخش های وزارت اقتصاد و دارایی به دستگاه های تابعه ابلاغ نشده است.

وی تاکید کرد: البته در مواردی وزارت اقتصاد و دارایی درخواست ارسال اطلاعات دستمزدها را از دستگاه های تابع داشته است که این اقدام صرفا در پی در خواست دستگاه های نظارتی بوده و هیچ دلیل دیگری نداشته است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *