رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جزئیات تجمع اعتراضی اهالی بلداجی به انتقال آب و سنگ پرانی مردم به یکدیگر/ هیچ تیری از سوی پلیس شلیک نشده است

17:18 - 29 تير 1395
کد خبر: ۱۹۹۶۰۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
انتقال آب بلداجی به اصفهان و سایر شهرها عامل ایجاد هرج و مرج در شهر بلداجی استان چهارمحال و بختیاری شده بود که با دخالت نیروی انتظامی و بزرگان شهر خاتمه یافت.
جزئیات تجمع  اعتراضی مردم بلداجی به انتقال آب و سنگ پرانی/ هیچ تیری از سوی پلیس شلیک نشده استیک مقام آگاه در گفت و گو با  خبرنگار گروه جامعه اظهار داشت:ظهر امروز تعدادی از اهالی شهرستان بلداجی از توابع استان چهارمحال و بختیاری در اعتراض به انتقال آب این شهرستان به اصفهان و سایر شهرها تجمع اعتراضی را  در شهر برگزار کردند.

وی ادامه داد: هنوز دقایقی از تجمع اعتراضی نگذشته بود که ناآرامی هایی ایجاد و چند نفر با هم در تجمع درگیر شده و کم کم این درگیری گسترش یافته و اهالی اقدام به پرتاب سنگ به سمت یکدیگر کردند.

به گفته این مقام آگاه فرد کشته شده در درگیری نیز در اثر یک حادثه جانش را از دست داده و پلیس هیچ تیری به سمت تجمع کنندگان و افراد درگیر شلیک نکرده است.

وی در پایان گفت: ساعتی بعد این درگیری ها بین اهالی با دخالت پلیس و همکاری بزرگان شهر پایان یافته است. ضمن اینکه نزدیک به 12 نفر در جریان این درگیری بازداشت شدند. در حال حاضر وضعیت شهر آرام بوده و امنیت در آن برقرار است.
انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *