بازگشت اخراجی‌ها به کادر فنی تیم ملی جودو/ «نصرت خان» محدودتر از گذشته

4:30 - 30 تير 1395
کد خبر: ۱۹۹۵۲۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
فدراسیون جودو در فاصله 15 روز مانده تا آغاز المپیک کادر فنی تیم ملی را با بازگرداندن مربیان اخراجی تقویت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، روز گذشته «مسعود خسروی نژاد» مربی اختصاصی و سابق «جواد محجوب» به تمرینات تیم ملی اضافه شد و قرار است «حامد ملک‌محمدی» هم به کادر فنی این تیم اضافه شود.

طبق شنیده‌ها، فدراسیون جودو قصد دارد از تمام پتانسیل موجود در بین مربیان داخلی استفاده کند و به همین جهت از «ملک محمدی» و «خسروی نژاد» برای همکاری با تیم ملی دعوت به عمل آورده است.

تیم ملی جودوی ایران در هفته‌های اخیر بدون سرمربی خود «نصرت خان» در اردوی خراسان رضوی و پس از آن در کمپ بین المللی بارسلون اسپانیا شرکت کرده و به نظر می‌رسد با بازگشت «خسروی نژاد» و «ملک محمدی» به کادر فنی تیم ملی، سرمربی ازبکستانی این تیم محدودتر از گذشته به فعالیت خود ادامه دهد.

«نصرت خان» سرمربی ازبکستانی تیم ملی در چند ماهی که هدایت تیم ملی جودو را بر عهده داشته بیشتر وقت خود را صرف انجام کارهای اقامت خود کرده و شاید همین موضوع سبب شده تا مسئولان فدراسیون جودو تصمیم به بازگشت مربیان اخراجی خود بگیرند تا در کنار این مربی ازبکستانی حضور داشته باشند.

البته توجه به این نکته ضروری است که این 2 مربی رابطه بسیار خوبی با «ملایی» و «محجوب» دارند و شاید المپین‌های جودو بدشان نیاید در این مدت کوتاه باقی مانده تا المپیک زیر نظر مربیان اختصاصی خود تمرین کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *