پرونده معدن همسر یک مدیر دولتی همچنان در کما/ وزارت صنعت: خودمان شاکی و پیگیر پرونده هستیم

14:57 - 18 آذر 1393
کد خبر: ۱۹۹۰۰
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: وزارت صنعت، معدن و تجارت در واکنش به خبر خبرگزاری میزان در خصوص گفته‌های عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تحت عنوان «نعمت‌زاده باید در مورد باطل نشدن پروانه معدن همسر یک مدیر دولتی پاسخ دهد» در توضیحاتی وزارتخانه را شاکی و پیگیر پرونده عنوان کرده است، این در حالی است که به اعتقاد کارشناسان تا کنون اقدام موثری در این زمینه صورت نگرفته است.

: وزارت صنعت، معدن و تجارت در واکنش به خبر در خصوص گفته‌های عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تحت عنوان «نعمت‌زاده باید در مورد باطل نشدن پروانه معدن همسر یک مدیر دولتی پاسخ دهد» در توضیحاتی وزارتخانه را شاکی و پیگیر پرونده عنوان کرده است، این در حالی است که به اعتقاد کارشناسان تا کنون اقدام موثری در این زمینه صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی میزان، غلامرضا اسدالهی در گفت‌وگویی با انتقاد از وضعیت معادن کشور گفت: با توجه به اینکه هنوز به وضعیت معادن مشکل دار و بدون مجوز رسیدگی نشده و پیگیری از پرونده‌های این معادن به کندی صورت می‌گیرد وزیر صنعت، معدن و تجارت نسبت به این امر باید پاسخگو باشند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مجوزها برای افراد صادر شده است افزود: بدون اینکه کار معدنی در آن منطقه انجام دهند برخی مجوزها غیرقانونی صادر شده است مثلا فردی مجوزی با عنوان سنگ گرفته است بدون اینکه کار سنگ انجام دهد آن را تبدیل به معدن سنگ اهن کرده یا معدنی که به اسم همسر شخصی صادر شده و هنوز این مجوز ابطال نشده است.

گفتنی است وزرات صنعت، معدن و تجارت روز گذشته نسبت به این موضوع واکنش داد و از پیگیری قضایی موضوع واگذاری معدن به نام همسر یک مدیر دولتی خبر داد. بنا بر توضیحات ارسالی این وزارتخانه، وزارت صنعت، معدن و تجارت خود شاکی پرونده و خواستار تسریع در روند قضایی آن در دادگاه است.

در ادامه این توضیحات وزارت صنعت، معدن و تجارت و در واکنش به خبر میزان آمده است: ذکر این نکته حائز اهمیت است که چرا هر از چندگاهی فردی در گفت‌وگو با رسانه ها این موضوع را تکرار می کند و این موضوع را در اذهان ایجاد می کند که دستگاه های نظارتی از این مهم غافل هستند. با عنایت به اینکه سازمان‌های نظارتی و وزارتخانه پیگیر موضوع هستند، به طور حتم وزارت صنعت، معدن و تجارت تحت تاثیر فضاسازی‌ و جوسازی افراد نخواهد رفت و به وظیفه خود در این زمینه عمل می‌کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *