پشت صحنه "دورهمی" مهران مدیری/حاشیه‌هایی که بعد از تغییر بازیگران در برنامه رخ داد+ عکس

18:21 - 27 تير 1395
کد خبر: ۱۹۸۷۳۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
برنامه "دورهمی" با اجرای مهران مدیری یکی از برنامه های محبوب این روزهای رسانه ملی است که خبرگزاری میزان به پشت صحنه این برنامه تلویزیونی رفته است.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ؛ در بازدیدی که از پشت صحنه برنامه تلویزیونی «دورهمی» که سه روز در هفته از شبکه نسیم پخش می شود داشتیم، بازیگران این مجموعه بر این نکته تاکید کردند که تغییرات در بازی کاراکترها، به صورت بداهه انجام نمی شود و با صلاحدید کارگردان صورت می گیرد.

پس از اینکه محوطه طوسی رنگ را پیدا کردیم، وارد محوطه بزرگی شدیم که با فاصله هر 100 متر، فردی قرار داشت تا ما را راهنمایی کند.

سپس وارد محوطه ای شدیم که شبیه به یک سالن ورزشی بود که انگار مدت ها از آن استفاده نشده است و از نمای بیرونی آن می شد اتاق نور، اتاق پذیرایی و اتاق تمرین را مشاهده کرد.

پشت صحنه

بازیگرها که به مرور جمعشان کامل می شد، با صدایی معمولی که البته با کمی دقت می شد تن صدایشان را شنید، در حال تمرین کردن بودند؛ از محوطه بیرونی می شد سالنی که به اجرا اختصاص داده شده بود از روی پرده های قرمز رنگ آن تشخیص داد.

پس از گذشت لحظاتی نسبتا طولانی وارد دکور برنامه شدیم و "رامین ناصر نصیر" بازیگر مجموعه "دورهمی" نخستین فردی بود که از این مجموعه روی صحنه حاضر شد و گفت: از دو ماه گذشته که تغییراتی در برنامه "دورهمی" ایجاد شد شخصیت هایی به این مجموعه اضافه شدند که در طی آن از من هم جهت حضور در این اثر دعوت شد.

وی ادامه داد: نظرات مردم درباره سری جدید برنامه با یکدیگر متفاوت است و تعدادی هم اخیرا نظرشان جلب شده است البته همیشه موضوعی وجود دارد که، همیشه وقتی قرار است اتفاق جدیدی در یک برنامه بیفتد همه نسبت به آن واکنش های خاصی انجام می دهند.

ناصر نصیر تصریح کرد: گروه نویسندگی کار، همان گروهی هستند که از سری قبل با آقای قاسم خانی و ژوله کار می کردند که در این میان  قاسمخانی به همان دلیل مشخص کارش را ادامه نداد و ژوله نیز به دلیل خستگی کار نکرد.

پشت صحنه

بازیگر مجموعه "دورهمی" افزود: بنده به طور کلی موفق به تماشای دو قسمت از برنامه "دورهمی" شدم چرا که تمام مدت مشغول تئاتر بودم و نمی توانستم آن را با سریال قبلی این مجموعه مقایسه کنم اما با این حال "دورهمی" برای من تجربه ای متفاوت است.

در بخش دیگر از بازدید پشت صحنه برنامه پرمخاطب "دورهمی" امیر جنانی از دیگر بازیگران این مجموعه روی صحنه قرار گرفت و گفت: همکاری من با "مهران مدیری" از سریال "درحاشیه1" شروع شد و سپس در مجموعه "در حاشیه2" نیز ادامه پیدا کرد تا اینکه الان در "دورهمی" با یکدیگر مشغول فعالیت هستیم.

وی همچنین تصریح کرد: در سری جدید برنامه "دورهمی" من به این مجموعه اضافه شدم و نقش شخصیتی به نام "لالا" را بازی می کنم.

جنانی همچنین اظهار کرد: شخصیت های "لالا و یویو" را در روزگار و شرایط امروزی به فراوانی می توان مشاهده کرد چرا که این افراد معمولا در لحظه زندگی می کنند و چندان توجهی به آینده ندارند.

پشت صحنه

سروش جمشیدی دیگر بازیگر مجموعه تلویزیونی "دورهمی" با حضور در جمع خبرنگاران و پشت صحنه این برنامه گفت: پایه اصلی ما برای اجرا متن است و بر همین اساس جلو می رویم و اگر هم بخواهیم بداهه در کار داشته باشیم این اتفاق در ضبط نمی افتد و به شکلی است که قبلا این بداهه تمرین می شود و اگر با رضایت "مهران مدیری" روبرو شود آن را جلوی دوربین اجرا می کنیم.

از روز اول که با "مهران مدیری" صحبت کردم از من کاراکتری را که در برنامه عطسه اجرا می کردم خواست که آن کاراکتر با شخصیتم در سریال در حاشیه تفاوت داشته و شاید تصورهایی که در خصوص شباهت این نقش ها با یکدیگر وجود دارد به خاطر مینیک های روی صورت من بوده باشد.

پشت صحنه

جمشیدی با اشاره به تجربه حضور در برنامه "دورهمی" و همچنین کار با "مهران مدیری" اظهار کرد: حضور در برنامه "دروهمی" تجربه جدید است و از لحاظ ساختاری متفاوت قلمداد می شود و می توان گفت از لحاظ بازی بسیار سخت تر از "در حاشیه" است.

وی همچنین ادامه داد: "مهران مدیری" در کار بسیار جدی است و فکر می کنم یکی از دلایل موفقیت او نیز همین موضوع باشد چرا که اگر این گونه نباشد طبیعتا آن اتفاق خیلی خوب نمی افتد.

در بخش دیگری از این بازدید از پشت صحنه برنامه "دور همی" لیلا ایرانی از دیگر بازیگران این مجموعه روی صحنه حاضر شد و گفت: از سال 86 همکاری با "مهران مدیری" در سریال ویلای من آغاز کردم اما در سری جدید همکاری در برنامه "دورهمی" کاراکترم بیشتر نشان داده شد.

وی ادامه داد: کاراکتر "دریا" نسبت به سایر شخصیت ها سخت تر است و متفاوت تر است اما من از آن راضی هستم و فکر می کنم تاکنون در حوزه طنز چنین شخصیتی دیده نشده است.

وی افزود: از سوی دیگر هم شخصیت دریا نسبت به یک سری شخصیت ها در جامعه جنبه انتقادی دارد.

پشت صحنه


در ادامه بازدید از پشت صحنه برنامه "دورهمی" که هر سه شب در هفته میهمان مخاطبان شکبه نسیم می شود "مهران رنجبر" بازیگر نقش یویو در این مجموعه روی صحنه حاضر شد و اظهار کرد: با توجه به اینکه در سری قبلی برنامه "دورهمی" هم حضور داشتم اما تصور می کنم هیجان کاراکتر جدیدم بیشتر است.

وی ادامه داد: تاکنون همه سریال های من جدی بوده است به خصوص که "آوای باران" به عنوان آخرین اثری که در آن حضور داشتم و نقش کیانوش را ایفا می کردم از زمینه ای بسیار جدی برخوردار بود.

رنجبر در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: تا قبل از "دورهمی" در عرصه تصویر تجربه کار کمدی نداشتم و از این جهت "دورهمی" تجربه ای جدید قلمداد می شود اما در عرصه تئاتر چنین تجربه هایی را داشته ام به خصوص در مورد کارهایی که خودم کارگردانی کرده ام.


در ادامه این برنامه رنجبر گفت: ابتدای حضور در برنامه "دورهمی" استرس بسیاری داشتم و از این موضوع می ترسیدم که بی مزه نشوم چرا که کمدی کاری بسیار خطرناک است و افراد کمی را داریم که بتوانند کار کمدی را مانند "مهران مدیری" و "سیامک انصاری" به خوبی انجام دهند.

پشت صحنه

بازیگر نقش یویو در مجموعه "دورهمی" در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: به هیچ عنوان خود را کمدین نمی دانم ودر حال حاضر در اینجا مشغول تست کردن این موضوع هستم تا اینکه اگر در آن موفق بودم بعدها حضورم در این ژانر را ادامه دهم.

وی همچنین یادآور شد: به جرات می توانم بگویم که هنوز در عرصه کمدی زیست نکرده ام اما خدا را شکر مردم این مجموعه را دوست داشته اند.

"الیکا عبدالرزاقی" بازیگر اصلی برنامه "دورهمی" با وجود اینکه دقایق کوتاهی در پایان برنامه روی صحنه قرار گرفت اما با اشاره به نقش خود در این مجموعه گفت: در دوره قبل کمی روی این نقش کار شده بود و فکر می کنم در دوره جدید توانستیم جنبه های بیشتری از این برنامه را به نمایش بگذاریم.

پشت صحنه

وی ادامه داد: لباس خاصی که در برنامه  "دورهمی" برتن دارم در جهت ایفای هر چه بهتر نقشم به من کمک می کند.

وی با اشاره به گروه نویسندگی برنامه "دورهمی" خاطرنشان کرد: هم اکنون گروه نویسندگی برنامه به سرپرستی مهران مدیری در حال فعالیت است.

گزارش از بهاره کنجکاوفرد

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *