رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ذوب‌آهن امسال بهتر از تیم سال قبل است/ نیاز به بمب ترکاندن نداشتیم

9:03 - 27 تير 1395
کد خبر: ۱۹۸۲۵۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن امسال از تیم‌های سال گذشته بهتر است و براساس نیازمان بازیكن گرفتیم.
دانیال اسماعیلی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ، درباره شرایط ذوب‌آهن و آمادگی این تیم برای برگزاری سوپرجام مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: تمرینات خوبی را بعد از اردوی خوبی كه در تهران داشتم برگزار می‌كنیم و دو بازی بسیار عالی مقابل اكسین و پیكان برگزار كردیم.

وی ادامه داد: این بازی كمک زیادی به ما كرد تا به مرز هماهنگی و آمادگی برسیم و خودمان را برای بازی با استقلال خوزستان آماده می‌كنیم. هدف‌مان شكست حریف در فولادشهر است تا بتوانیم قهرمانی در اصفهان حفظ كنیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره شرایط این فصل تیم و اینكه زیاد در نقل و انتقالات سروصدا به پا نكردند، گفت: با اینكه چند بازیكن از دست دادیم اما به نظرم تیم امسال ذوب‌آهن بهتر از سال‌های گذشته است و شک نكنید نتایج درخوری كسب خواهیم كرد.

وی افزود: اگر بمب نتركاندیم به خاطر این است كه نیازی به این كار نداشتیم و براساس نیازمان بازیكن جذب كردیم. شک نكنید امسال در دو جام داخلی و در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

اسماعیلی‌فر درباره قرعه‌كشی لیگ برای ذوب‌آهن گفت: به نظرم همه بازی‌ها سخت است و حكم فینال را دارد. با این حال نكته جالب برای ما در قرعه‌كشی امسال در جایی است كه لیگ را در مشهد مقدس آغاز می‌كنیم و در مشهد هم به پایان خواهیم برد كه فكر می‌كنم این مسئله بسیار جالب است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *