کودتای ترکیه بازار طلا و سکه را تکان داد + جدول قیمت

13:43 - 26 تير 1395
کد خبر: ۱۹۸۱۰۰
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه اتفاقات منطقه و شرایط سیاسی جهان ارزش طلا را در بازارهای جهانی دستخوش تغییر کرده است، گفت: قیمت هر قطعه سکه تمام در طی یک هفته اخیر با کاهش ۲۵ هزار تومانی مواجه شده است.
محمدرضا کشتی آرای در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد ، در رابطه با قیمت طلا و سکه در بازار هفته گذشته، اظهار کرد: در طی هفته گذشته ارزش طلا در بازارهای جهانی با کاهش دو درصدی مواجه شد و این موضوع به واسطه رفع تأثیرات خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و بهبود شاخص‌های اقتصادی جهان رخ داده است.

وی با بیان اینکه در طی هفته گذشته ارزش اونس جهانی با کاهش 25 دلاری مواجه شده است، ادامه داد: در پی کاهش ارزش اونس جهانی ارزش سکه تمام از قیمت 1 میلیون و 120 هزار تومان به 1 میلیون و 95 هزار تومان کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر افزود: قیمت سکه در روز پنج شنبه با رشد ۲ هزار تومانی مواجه شد که این افزایش قیمت به واسطه رشد ارزش دلار در بازار آزاد بوده و روند صعودی ارزش دلار در ساعت آغازین بازار به واسطه کاهش ارزش لیر ترکیه برابر دلار بوده است.

کشتی آرای در پاسخ به این سؤال مبنی بر اینکه چه پیش بینی از روند بازار دارید، گفت: بازار بنابر شرایط منطقه و تحولات سیاسی آینه دستخوش تغییر خواهد شد و در زمانی که شرایط سیاسی به سمت ثبات و آرامش حرکت کند، بازار نیز آرامش و ثبات قیمت را برای خود انتخاب خواهد کرد.

به گزارش میزان در حال حاضر هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۱۱۱ هزار و ۵۳۴ تومان اعلام شده که این ارزش نسبت به چند روز گذشته ارزش کمتری را به ثبت رسانده است.


جدول سکه و ارز


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *