رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معارفه دادستان دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان بن

10:47 - 25 تير 1395
کد خبر: ۱۹۷۶۱۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
با حکم انتصاب ریاست قوه قضائیه، محمدرضا سیاهپور به سمت دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بن منصوب و از اقدامات و تلاشهای سهام صداقتی دادستان پیشین این شهرستان تجلیل شد.
به گزارش گروه حقوقی وقضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان چهارمحال و بختیاری، با حکم انتصاب ریاست قوه قضائیه، محمدرضا سیاهپور به سمت دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بن منصوب و از اقدامات و تلاشهای سهام صداقتی دادستان پیشین این شهرستان تجلیل شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان دراین مراسم رسالت دستگاه قضا را احقاق حق ، ابطال باطل و اجرای عدالت برشمرد و ضمن بیان گوشه ای از فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون پیروی از قانون اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با روسای دادگستریها و دادستانهای کشور قانون را  به مانند جاده ای دانستند که همگان ملزم به تردد از آن هستند حتی اگر آن جاده ناهموار و سنگلاخ باشد.

بهرامی افزود: حرکت در مسیر قانون و اجرای عدالت ممکن است گاهی موجب نارضایتی برخی افراد شود اما رسالت دستگاه قضا اقتضا میکند تا بدون هیچ ملاحظه ای تنها بر مبنای قانون و عدالت محوری حرکت نماید.

وی با اشاره به ضرورت همراه بودن اعمال مجازاتها با انجام اقدامات پیشگیرانه یکی از وظایف مهم دادستانها را پیشگیری از جرم دانست و خاطرنشان کرد: پیشگیری از وقوع جرایم تنها با اجرای احکام توسط دادگستری و دادسرا محقق نمی شود بلکه این مهم تعامل و همکاری سایر دستگاهها به ویژه متولیان امر فرهنگ و امور اجتماعی را می طلبد.

در ادامه  سهام صداقتی دادستان پیشین شهرستان بن نیز گزارشی از مجموعه اقدامات صورت گرفته دراین مدت را ارائه کرد. همچنین محمدرضا سیاهپور دادستان جدید دادسرای بن برنامه های خود را در خصوص پیشگیری از جرائم، حقوق شهروندی، رسیدگی سریع به پروندها و جلوگیری از اطاله دادرسی تشریح نمود.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *