رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تعیین تکلیف مجموعه فرهنگی-ورزشی شهیداژدری تا پایان تابستان

20:10 - 23 تير 1395
کد خبر: ۱۹۷۲۴۸
مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران از تعیین تکلیف مجموعه فرهنگی-ورزشی شهید اژدری واقع در محله جماران تا پایان تابستان خبر داد.
تعیین تکلیف مجموعه فرهنگی-ورزشی شهیداژدری تا پایان تابستانبه گزارش گروه جامعه ،علیرضا جعفری گفت: پروژه فرهنگی-ورزشی شهید اژدری از جمله طرح هایی است که به منظور توسعه زیرساخت های فرهنگی محله جماران در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت و در یک سال گذشته عملیات عمرانی مربوط به گودبرداری آن انجام شد.
 
وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه یاد شده کمتر از 5 درصد تخمین زده شده است، افزود: با توجه به محدودیت تخصیص اعتبار و بودجه به پروژه هایی که زیر 50 درصد پیشرفت داشته اند در حال حاضر عملیات عمرانی مربوط به مجموعه شهید اژدری متوقف و تمامی اقدامات عمرانی مربوط به تثبیت خاک و ایمن سازی گود انجام شده است.
 
مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی با یادآوری این نکته که هر نوع ایمن سازی و تثبیت خاک پروسه زمانی مشخصی دارد، تصریح کرد: بر این اساس تلاش می کنیم تا پیش از اینکه دوره زمانی ایمن سازی به اتمام برسد، پروژه شهید اژدری را تعیین تکلیف کنیم. به عبارت دیگر حال که ظرفیت اجرایی از حیث تامین منابع مالی و اعتبار در شهرداری محدوده شده است، امیدواریم بتوانیم با جذب سرمایه بخش خصوصی فرصت ساخت این مجموعه فرهنگی-ورزشی را فراهم کنیم.
 
به گفته جعفری، تعیین تکلیف پروژه مجموعه فرهنگی-ورزشی شهید اژدری در دستور کار جلسه اخیر کمیسیون تخصیص بودجه و اعتبارات شهرداری تهران قرار خواهد گرفت و تا پایان تابستان برنامه های مربوط به این طرح مشخص می شود.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *