رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هدایتی بدهکار بانکی است/ از پشت پرده اتومبیل طارمی خبر دارم

11:37 - 23 تير 1395
کد خبر: ۱۹۷۰۳۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: بروید ببینید پشت پرده اتومبیلی که هدایتی ادعا می‌کند پولش را به طارمی داده چیست.
حمید درخشان در گفت‌وگوبا خبرنگار گروه ورزشی ، در واکنش به صحبت‌های هدایتی که او را بی‌ادب و دلال تلقی کرده بود اظهار داشت: مردم بهتر از هر کسی هدایتی را می‌شناسند، من ترجیح می‌دهم پاسخ بی‌ادبی‌های او را ندهم.

وی افزود: هواداران بدانند هدایتی تا الان ریالی برای پرسپولیس خرج نکرده است و فقط  وعده و وعید می‌دهد. او در عمرش به توپ لگد نزده است، اما به راحتی درباره پیشکسوتان پرسپولیس نظر می‌دهد. شما بروید ببینید پشت پرده اتومبیلی که ادعا می‌کند پولش را به طارمی داده چیست. من از جریان این اتومبیل خبر دارم، اما نمی‌گویم.

سرمربی پیشین پرسپولیس با اشاره به اینکه دروغگوها مالیات نمی‌دهند تصریح کرد: چون دروغ مالیات ندارد هدایتی هر چیزی را که دوست دارد به مردم می‌گوید، او دوست دارد فقط مطرح شود و در این راه از هیچ کاری هم دریغ نمی‌کند. طارمی و رضاییان در فصل گذشته زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیدند، اما هدایتی در کمال وقاحت به آنها توهین می‌کند.

درخشان در پایان صحبت‌هاش خاطرنشان کرد: هدایتی به زمین و زمان بدهکار است و مبلغ من پیش بقیه بدهی‌های او ناچیز است. بهتر است به جای این دغل‌بازی‌ها هدایتی بدهی‌هایش را بپردازد.

انتهای پیام/


ali فقط پرسپولیس
|
-
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
0
0
بدهی هدایتی به خودش و دستگاه های دولتی مربوط میشه. مگر کسی که کار اقتصادی میکنه نمیتونه از دولت وام بگیره؟ مگر اختیار مال خودشو نداره؟ حالا از مالش دوزار خرج ورزش کنه ما باید سپاسگزارش باشیم. دمت گرم آقای هدایتی. پول مفت به کسی نده. عشقست پرسپولیس قهرمان.
ناجی
|
-
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
0
0
احسن به آقای درخشان که جواب این آقا را داد.
هوادار پرسپولیسی
|
-
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
0
0
این آقای هدایتی خیلی بزرگوار است و ما پرسپولیسیها ممنون دار کمکهای مالی به تیممان هستیم اما این دلیل نمیشود به پیشکسوت پرسپولیس توهین کند چرا حق این مربی را نمیدهد آقای هدایتی که دم از خیر بودن میزند موفق باشید
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *