برگزاری دومین جلسه کمیته ساماندهی امور زندانیان دادگستری اردبیل در سال جاری

14:24 - 20 تير 1395
کد خبر: ۱۹۵۷۵۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دومین جلسه کمیته ساماندهی امور زندانیان دادگستری استان در سال 1395 با حضور رئیس کل دادگستری استان اردبیل، دادستان عمومی و انقلاب اردبیل، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم داگستری، به منظور بررسی وضعیت زندانیان برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اردبیل، دومین جلسه کمیته ساماندهی امور زندانیان دادگستری استان در سال 1395 با حضور رئیس کل دادگستری ، دادستان عمومی و انقلاب اردبیل، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم داگستری ، معاونین قضایی رئیس کل دادگستری ، مدیرکل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی و ارتباط ویدئو کنفرانس با دادستان و رئیس حوزه قضایی شهرستان پارس آباد و خلخال به منظور بررسی وضعیت زندانیان استان در محل ساختمان مرکزی دادگستری کل استان اردبیل برگزار گردید.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی قاصدی رئیس کل دادگستری استان اردبیل از اقدامات انجام گرفته فرهنگی در زندان اردبیل قدردانی کرده و بر تداوم مبارزه بی امان با مواد مخدر تأکید کرد.

در این جلسه ناصر عتباتی دادستان مرکز استان اردبیل، دادستان شهرستان خلخال و مراد فتحی مدیرکل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گزارشی از وضعیت عمومی زندان و مسائل و مشکلات زندانیان ارائه دادند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *