سهم ۶میلیون نفری رجا در تابستان از مجموع مسافران امسال

23:15 - 19 تير 1395
کد خبر: ۱۹۵۲۵۹
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
مدیرعامل رجا از آمادگی کامل رجا برای ارائه خدمات در سفرهای تابستانی خبر داد و گفت: این شرکت در سال جاری حدود ۱۶ میلیون مسافر جابه‌جا خواهد کرد که ۶میلیون نفر از آن، سهم مسافران تابستانی خواهد بود.
به گزارش گروه اقتصاد ،سید حسن موسوی نژاد با اشاره به آمادگی رجا برای سفرهای تابستانی و با بیان اینکه "رجا برای جابه‌جایی مسافران آمادگی کامل دارد" افزود: از تمام ظرفیت موجود برای جابه‌جایی مسافران استفاده خواهیم کرد.
 
مدیرعامل رجا خاطرنشان کرد: البته قرار بود بخشی از ناوگان این شرکت را که مستهلک شده بود تعویض و نوسازی کنیم، که این امر همچنان رخ نداده است. اما امیداوریم در فرصت باقی‌مانده و سال آینده ناوگان مورد نیاز تامین شود.
 
موسوی نژاد با اشاره به اقدامات انجام شده برای مسافران گفت: فروش بليت قطارهای رجا مربوط به اول تير تا ۱۵ مرداد، از ۲۴ خرداد ماه به صورت اينترنتي آغاز ‌شد و ساعت ۸:۳۰ صبح روزهای شنبه هر هفته به صورت همزمان در مراكز فروش و اينترنتی همراه  عرضه بليت‌های يك هفته بعد انجام می‌شود.
 
 وی با اشاره به تنوع در ارائه خدمات این شرکت بیان داشت: علاوه بر عرضه بليت از طريق سامانه‌ اينترنتی و نمايندگی‌های سراسر كشور، شركت رجا فروش بليت قطارهای خود را از طريق اپليكيشن فروش بليت در گوشی‌های هوشمند با قابلیت سیستم عامل Ios و Android آغاز كرده است كه متقاضيان می‌توانند نرم‌افزارهای لازم را از طريق سايت رجا دريافت كنند.
 
مدیرعامل رجا یادآور شد: این شرکت به مناسبت فرا رسيدن ماه مبارك رمضان با همکاری سازمان ثبت احوال، تسهيلات و طرح‌های جديد تخفيف در بليت قطارهای خود را در قالب طرح منزلت برای متقاضيان سفر اعلام كرد که بر اساس آن از تاريخ ۱۸خرداد تا ۱۱ تيرماه سال جاری، تمامی مسافران بالای ۶۰ سال از ۲۵ درصد تخفيف در تهيه بليت قطارهای اين شركت بهره‌مند شدند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *