توفیق شهادت نداشتم/ هیچ وقت مسلح منطقه ریجاب نمی رویم/ 2 نفر شهید شدند

17:01 - 20 تير 1395
کد خبر: ۱۹۵۰۵۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
حشمت الله فلاحت پیشه، نماینده اسلام آباد غرب با اشاره به حادثه سوء قصد امروز گفت: متاسفانه در این حادثه توفیق شهادت نداشتم.
اولین مصاحبه عضو کمیسیون امنیت پس از سوء قصد/ توفیق شهادت نداشتمبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، حشمت الله فلاحت پیشه، نماینده اسلام آباد غرب دقایقی پیش در گفت و گو با شبکه خبر با اشاره به حادثه سوء قصد امروز گفت: بنده به همراه بخشی از افراد عضو شورای اداری شهرستان و بعضی از مدیران کل جلسه شورای تامین اداری در منطقه دالاهو برگزار کردیم.

وی افزود: قصد سرکشی به شهرستان ریجاب را داشتیم که به این حادثه تروریستی برخورد کردیم که متاسفانه بر اثر این حادثه دو نفر از افراد شهید و فرماندار و مدیر کل شیلات نیز مجروح شدند.

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: واقعا به عنوان یک شهروند به این منطقه رفته بودیم و بنده هیچ وقت مسلح به این منطقه نمی روم.

وی با اشاره به اینکه این منطقه، منطقه امنی نیست تصریح کرد: نیروهای مردمی به همراه نیروهای امنیتی پس از وقوع این حادثه بلافاصله وارد عمل شدند که جا دارد از آنها تشکر کنم.

فلاحت پیشه با بیان اینکه توفیق شهادت نداشتم تاکید کرد: تاسف بنده به خاطر شهادت دو جوانی است که متاسفانه در این حادثه جان خود را از دست دادند.

وی تصریح کرد: امیدوارم نیروهای امنیتی و انتظامی عوامل این حادثه را شناسایی و مجازات کند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *