رانت و منافع نجومی در شهرسازی تهران وجود دارد

4:00 - 17 تير 1395
کد خبر: ۱۹۴۵۲۴
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
نماینده وزیر راه در شورای عالی حفظ حقوق بیت‌المال با بیان این که با پروژه‌های بلند مرتبه‌سازی حریم حرم امام رضا (ع) برخورد خواهیم کرد، گفت: منافع نجومی و رانت قابل توجهی در شهرسازی تهران وجود دارد.
به گزارش گروه اقتصاد ، حسین معصوم  با بیان این که اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی به موضوع بلند مرتبه‌سازی در حریم حرم ورود کرده است، اظهار کرد: پروژه‌های ساخت و ساز طرح‌های بالادستی که در این مدت به تصویب شورای عالی معماری و شهرسازی رسیده است اگر بر اساس مصوبه‌های این شورا نباشد طبیعتاً خلاف قانون است و با این پروژه‌ها به طور قطع برخورد خواهد شد و باید متوقف شوند.

وی با بیان اینکه حساسیت خاصی برای ساخت و ساز در منطقه حریم حرم امام رضا (ع) وجود دارد، تاکید کرد: در چند سال گذشته اتفاقاتی که در ساخت و سازهای استان خراسان رضوی رخ داده اصولاً مطلوب نبوده با اقتضای پایگاه ولایی امام در تعارض بوده است.

معصوم تاکید کرد: طرح‌هایی در مشهد مقدس به تصویب و اجرا می‌رسد باید برگرفته از قانون باشد و رویکرد فرهنگی داشته باشد.

نماینده وزیر راه در شورای عالی حفظ حقوق بیت‌المال  با تاکید بر اینکه در سال گذشته بسیاری از پروژه‌های مال سازی در تهران به دستور شورای عالی متوقف شد، مال‌سازی به تمام مناطق تهران سرایت کرده و  این مصیبت مال‌سازی از تهران به سایر کلان شهرها نیز رسیده است.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *