کسب مقام قهرمانی«لیگ مسابقات جهانی ربوکاپ آلمان» توسط دانشگاه امیرکبیر + تصاویر

13:29 - 16 تير 1395
کد خبر: ۱۹۴۴۲۶
تیم رباتهای انسان‌نمای دانشگاه صنعتی امیرکبیر با شکست تیم آلمان به مقام سوم لیگ رباتهای انسان‌نمای رده نوجوانان مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۶ آلمان دست یافت.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از تسنیم، در دیدار رده‌بندی مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۶ آلمان، تیم دانشگاه صنعتی امیرکبیر با شکست تیم آلمان موفق به کسب عنوان سوم این دوره از مسابقات شد.

سروش صادق نژاد، سرپرست تیم های ربوکاپ دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار کرد: تیم رباتهای انسان‌نمای رده نوجوانان دانشگاه صنعتی امیرکبیر که موفق شده بود در رقابتهای فنی این دوره از مسابقات، که با حضور تیمهایی از کشورهای آلمان، تایوان و برزیل صورت پذیرفت، به مقام اول دست یابد، در دیدار رده‌بندی این مسابقات نیز موفق شد مقام سوم این لیگ را کسب کند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ربوکاپ در لیگ رباتهای انسان نما در این خصوص خاطرنشان کرد: بیستمین دوره مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۶  از روز ۱۰ مرداد ماه سال جاری با حضور بیش از ۲۰۰ تیم ازدانشگاه‌ها و مدارس و آموزشگاه‌های مختلف از ۴۵ کشور دنیا آغاز به کار کرد که دانشگاه صنعتی امیرکبیر با سه تیم در لیگ رباتهای شبیه‌ساز امداد و نجات، رباتهای فوتبالیست سایز کوچک و رباتهای انسان‌نما شرکت کرده است.

صادق نژاد افزود:  رقابتها امسال با حضور ۲۹ تیم در شهر لایپزیگ در کشور آلمان برگزار شد.

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *