از چگونگی ترک اعتیاد به "کلش آف کلنز" تا عروسی میان کارتن خواب ها در ماه عسل+ فیلم

23:51 - 14 تير 1395
کد خبر: ۱۹۳۸۳۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
در بیست و هشتمین قسمت از برنامه «ماه عسل» دو ماجرای متفاوت که یکی به چگونگی ترک اعتیاد نسبت به بازی کلش آف کلنز اختصاص داشت تا برگزاری یک مراسم عروسی در میان کارتن خواب ها بیان شد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، بیست و هشتمین قسمت از برنامه تلویزیونی «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی و با حضور 5 میهمان روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

در ابتدای این برنامه علیخانی از سه برادر برای حضور مقابل دوربین دعوت کرد که این سه بردار هر سه به بازی اینترنتی کلش آف کلنز اعتیاد داشتند البته این اعتیاد در بردار کوچک تر شدیدتر بود.

امیر بردار کوچک تر این خانواده با اشاره به اینکه تمام فرصت های خود را در اثر بازی  کلش آف کلنز از دست داده گفت: بازی کلش آف کلنز به اسفند 4 سال قبل برمی گردد و این بازی به مرور باعث ترک تحصیل من شد و برای ادامه آن هزینه بسیاری انجام می دادم به نحوی که تا الان 110 میلیون تومان هزینه صرف کردم.

وی ادامه داد: به قدری درگیر بازی شده بودم که کنترل خود را گاهی اوقات از دست می دادم و اگر جای می رفتم که اینترنت نبود با پرخاشگری تمام آنجا را ترک می کردم تا اینکه در نهایت تصمیم گرفتم اعتیادم به این بازی را ترک کنم که دلیل اصلیم هم مالی بود و هم اینکه خسته شده بودم.

وی ادامه داد: من به خاطر عشقی که نسبت به آن بازی داشتم پول بسیاری خرج کردم و اگر دوباره یک بازی پیدا شود که همان علاقه را به من برگرداند حاضرم حتی بیشتر از این مبلغ هزینه صرف کنم.

وی درپاسخ به پرسش علیخانی مبنی براینکه آیا بعد از گذشت 4 سال از اینکه وقت خود برای این بازی صرف کردی پشیمان هستی یا خیر، گفت: دوست دارم حس کنم که پشیمان نیستم اما در حقیقت پشیمانم.

در این بخش از برنامه علیخانی با اشاره به تاثیرات منفی بعضی بازی های اینترنتی از جمله کلش آف کلنز گفت: باید حواسمان به برخی فضا ها باشد چرا که افرادی که اینگونه بازی ها را طراحی می کنند می خواهند در نهایت فرد را مجبور کنند که نام خلیج فارس را از بین برد و نام دیگری انتخاب کنند بنابراین بار دیگر به صراحت همه ما ایرانیان اعلام می کنیم که خلیج، فارس است.

در بخش دوم این برنامه، علیخانی از یک زن و شوهر دعوت کرد.

خانم در اولین دقیقه های صحبت خود گفت: مدت آشنایی ما تا ازدواج به طور کلی 10 سال طول کشید و در این مدت فضاهای مشترکی با یکدیگر داشتیم.

وی ادامه داد: ما سال 92 عقد کردیم و از سال گذشته هم جشن عروسی خود را برگزار کردیم.

وی همچنین تصریح کرد: زمانی که 20 سال داشتم در فضایی قرار گرفتم که براساس آن وقتی که سه شنبه ها در زمستان بیرون می رفتم پس از بازگشت به منزل عذاب وجدان می گرفتم که چرا من باید در کنار بخاری شب را سر کنم اما بسیاری از کارتن خواب ها شب را در هوای سرد و در فضای خارج از منزل سپری می کنند.

این خانم در ادامه صحبت های خود به این موضوع اشاره کرد که دایر کردن یک سرپناه برای افراد کارتن خواب یکی از آرزوهای همیشگی او بود و بنابراین سرای مهر را افتتاح کردند تا اینکه در سال 94 و زمانی که به برگزاری مراسم عروسی شان نزدیک می شدند و همه خانم های حاضر در آن سرا از این موضوع خبر داشتند، با مشورت با همسرش تصمیم می گیرند تا علاوه بر جشن عروسی اختصاصی برای فامیل و آشنایان مراسمی را در سرای مهر و با حضور افراد حاضر در آنجا برگزار کنند.

در ادامه «ماه عسل» بیست وهشتم، همسر این خانم گفت: شب قبل از مراسم خانمم به من  گفت: که ممکن است چند خبرنگار در مراسم حضور پیدا کنند که بنا بر تجربه قبلی که مشکلی در خصوص حضور خبرنگاران ایجاد نشده بود مخالفتی نکردم.

وی ادامه داد: ماجرای اصلی از روز بعد از عروسی شروع شده و از جایی که یکی از دوستان همسرم با او تماس گرفت و از او پرسید که آیا خبر داری فلان خبرگزاری درباره مراسم دیشب شما چه چیزی نوشته؟!

خانمی که در برنامه «ماه عسل» حضور پیدا کرده بود با اشاره به اتفاقات روز پس از مراسم ازدواجشان افزود: با مطالعه خبر متوجه شدم که اصل ماجرا به شکل اشتباهی منتقل شده به این صورت که در خبر مورد نظر اینگونه عنوان شده که خود من و همسرم هم کارتن خواب بودیم و در ادامه شبهه های بسیاری مطرح شد که براساس آن عکس های دو مراسم عمومی و خصوصی ما پخش شد و افراد علاوه بر اظهار نظرهای مختلف به خود اجازه می دادند تا هر گونه توهینی را نسبت به ما و زندگیمان بیان کنند.

در پایان «ماه عسل» امشب علیخانی همراه با میهمانانش از تمامی افراد درخواست کرد که با ارسال اشتباه یک مطلب یا تصویر آبروی هیچ یک از هموطنان خود را نبرند چرا که از صحت مطلب مورد نظر ممکن است اطمینانی نداشته باشند.

برای تماشای فیلم مربوط به برنامه ماه عسل (اینجا) کلیک کنید.

گزارش از بهاره کنجکاوفرد




امنه
|
-
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
0
باسلام درباره برنامه دیشب نظراتی داشتم این خانم که میگه دوتا عروسی گرفتم یکی هم بین کارتون خوابها میتونست یه عروسی بگیره اونا راهم دعوت کنه وپول اون یه عروسی را بیاد برای یه دختر وپسر که پول جشن ندارن یه جشن بگیره انسان باید بدونه برای خودش دوتا عروسی بگیره کارتون خوابا شادمیشن یابیاد یه جشن برای خود ویه جشن برای یه کسی که ارزوی جشن داره بگیره واون افرادهم دعوت کنه تازه ثوابشم خیلی زیاده. برنامه دیشب قسمت دوم جالب نبود باتشکر از احسان جان همیشه تک هستی و مرسی که میدونی چه کاری خیره و نیک هست
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *