مشروح مستند عمق ناکامی/ روایت خنثی سازی بمب گذاری و انفجار در ده ها نقطه از تهران + فیلم کامل

21:11 - 14 تير 1395
کد خبر: ۱۹۳۸۲۶
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
در عمق ناکامی، روایت مستند خنثی سازی طرح پیچیده و گسترده ای است که با تلاش برای بمب گذاری و انفجار در ده ها نقطه از تهران آرامش و امنیت ملت ایران را هدف گرفته بود.
مشروح مستند عمق ناکامی/ روایت خنثی سازی بمب گذاری و انفجار در ده ها نقطه از تهران
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، در عمق ناکامی روایت مستند خنثی سازی طرح پیچیده و گسترده ای است که با تلاش برای بمب گذاری و انفجار در ده ها نقطه از تهران آرامش و امنیت ملت ایران را هدف گرفته بود.

این مستند مربوط به انهدام شبکه تروریستی، تکفیری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) امروز دوشنبه 14 تیرماه از شبکه دوم و خبر سیما روی آنتن رفت که مشروح آن در پی می آید:
 
«اخی»، یکی از متهمان دستگیرشده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در این ارتباط در یکی از فیلم های مکشوفه از وسایل ارتباط تصویری آنها، می گوید: «150 گرم از مواد دست سازی توسط مجاهدین گرفته و ساخته شده است که زیر این سنگ گذاشته ایم تا آزمایش کنیم، میزان موادی که ما در استشهادی که به کار می بریم، دو تن یا سه تن از این هاست».

دو تن موادی که توسط این شخص برای عملیات در ایران در نظر گرفته شده است از زاویه کارشناسی برای عملیات انفجاری و انتحاری برای 100 نقطه کافی است.

انتخاب مراکز پرجمعیت می تواند به تحقق بهتر این عملیات کمک کند برای انتخاب این مراکز و محل ها  به ویژه در تهران، هفته ها بررسی دقیق شده است در برآوردهای اولیه تلفات عملیات حداقل 50 نفر تخمین زده می شود. نقاط متمرکز جمعیتی اولویت این اهداف قرار دارد.

 جزوه آموزشی از چند ماه قبل تهیه و در اختیار سرتیب ها قرار گذاشته شده و از لحاظ نرم افزاری همه چیز برای عملیات آمده است. عملیات در عمق، سلاحی است برای ضربه زدن به شهرها و مراکز اصلی، مراکزی که دسترسی جغرافیایی به آنها معمولا  با دشواری هایی روبه رو است؛ در ادبیات گروه های تروریستی، تهران عمق عملیاتی ایران محسوب می شود



ناشناس
|
-
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
0
احسنت ای سربازان گمنام، خدا حفظ تان کند، اجرتان با خداست، دعای خیر ما بدرقه راهتان.
hamid
|
-
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
0
ممنون از بچه های وزارت اطلاعات. امیدوارم امام زمان عج همیشه هوای سربازانش را داشته باشد.
علی
|
-
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
0
خسته نباشید دلاور مردان ایران زمین
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *