رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پرونده حادثه شهران در مرحله کارشناسی است

9:57 - 14 تير 1395
کد خبر: ۱۹۳۴۸۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جعفری دولت آبادی با بیان اینکه پرونده حادثه شهران در مرحله کارشناسی است، گفت: در جایی که هزاران تن خاک جا به جا شده است همه دستگاه‌ها از جمله سازمان آب، اداره برق و گاز و مخابرات و شهرداری مکلف به پیگیری هستند تا اتفاق ناگواری مانند حادثه شهران پیش نیاید.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، دادستان عمومی و انقلاب تهران در رابطه با پرونده شهران، ضمن درخواست از مدیران شهری در مورد شناسایی نقاط مشابه در سطح شهر تهران گفت: مدیران شهری و دستگاه‌های مرتبط در سطح شهر تهران باید قبل از وقوع حوادثی مانند حادثه شهران به سراغ این گونه نقاط بروند و نسبت به پیشگیری از وقوع حادثه در آن‌ها اقدام نمایند.

وی افزود: در جایی که هزاران تن خاک جا به جا شده است همه دستگاه‌ها از جمله سازمان آب، اداره برق و گاز و مخابرات و شهرداری مکلف به پیگیری هستند تا اتفاق ناگواری مانند حادثه شهران پیش نیاید. تصور کنید اگر این حادثه در یک منطقه پر رفت و آمد و یا در ساعات پر تردد اتفاق می‌افتاد، در نتیجه تلفات انسانی افزایش می‌یافت و خسارت زیادی را به دنبال می‌داشت لذا مدیران شهری مکلف به شناسایی نقاط حادثه خیز تهران هستند و باید برای جلوگیری از چنین حوادثی برنامه‌ریزی و پیشگیری کنند. شهروندان تهرانی نباید دغدغه بروز حادثه در نقاط مختلف شهر را داشته باشند. و دادستان تهران آمادگی دارد حضور قضات در زندان که در این موارد به دستگاه‌های مرتبط کمک کند.

دادستان تهران اعلام کرد پرونده حادثه شهران در مرحله کارشناسی است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *