رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فصل دوم "شهرزاد" در حال نگارش است/ این‌بار بیشتر به نقش من پرداخته می‌شود

10:00 - 14 تير 1395
کد خبر: ۱۹۳۲۸۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
ناصر نصیر با اشاره به اینکه فصل دوم سریال "شهرزاد" درحال نگارش است از همکاری خود با حسن فتحی در سری جدید این مجموعه جذاب خبر داد.
رامین ناصر نصیر بازیگر عرصه تلویزیون و تئاتر در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: کار با حسن فتحی برای هر بازیگری جذاب و خاص است و برای من هم همینطور بود.

وی ادامه داد: همکاری با حسن فتحی در سریال "شهرزاد" بار دیگر به من ثابت کرد که او جزو کارگردان های حرفه ای کشورمان است و با دقت و ظرافت بی مثالی کار می کند و بها دادن او به جزئیات باعث شده در نهایت اثری بسیار ظریف و قابل توجه بسازد مانند فرش ارزشمندی که بسیار ظریف بافته شده است.

این بازیگر در پاسخ به اینکه آیا در فصل دوم سریال "شهرزاد" حضور دارد یا خیر اظهار کرد: اگر قرار باشد فصل دوم این مجموعه ساخته شود، با توجه به بخشی از داستان که از آن اطلاع دارم،‌ فکر می کنم بنده هم حضور پیدا کنم و روی شخصیتم مانورهای بیشتری داده شود.

ناصر نصیر همچنین تصریح کرد: گروه سازنده هم اکنون مشغول نگارش فیلمنامه هستند و با توجه به حساسیت های بسیار زیاد حسن فتحی درباره متن فیلمنامه یقین دارم تا زمانی که فتحی اطمینان حاصل نکند که فیلمنامه مورد رضایتش را بدست آورده،‌ این مجموعه را جلوی دوربین نمی برد و از این جهت از زمان آغاز تصویر برداری "شهرزاد" اطلاعی ندارم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *