«تکسیرا» دستیار جدید قلعه‌نویی در تراکتورسازی

18:40 - 12 تير 1395
کد خبر: ۱۹۲۸۹۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی صبح امروز قراردادش با این تیم را امضا کرد.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی،‌ ژوزه میگوئل تکسیرا مربی جدید و پرتغالی تیم تراکتورسازی که روز گذشته به تبریز آمده است، صبح امروز در دفتر باشگاه حضور یافته و قرارداد خود را با سرخ پوشان تبریز امضا کرد.

این مربی پس از امضا قرارداد در تمرین تراکتورسازی حضور یافته و کارش را با این تیم آغاز کرد.


تکسیرا که در تراکتورسازی جانشین هموطن خود رودولفو لوئیز کوریا شده است، به عنوان مربی تمرین دهنده در کادرفنی تراکتورسازان فعالیت خواهد کرد.

میگوئل تکسیرا متولد 10 سپتامبر 1973 (46 ساله) شهر پرتوآ گیره پرتغال است.

وی دارای مدرک مربیگری درجه 1 یوفا و مساط به 4 زبان، پرتغالی، انگلیسی، فرانسوی و اسپانیایی است و از سال 2012 مربیگری خود را آغاز کرده است.



علی
|
-
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
0
این هیچ فایده ای برای تراکتور سازی نداره فقط قلعه نویی خواسته یک پرتغالی را در کادر فنی اش داشته باشه تا از شعارهای هواداران تراکتور هنگام باختها در امان باشه و گرنه چی شده به پرتغالی ها روی آورده اصلا سابقه کار با پرتغالی ها رو نداره و اعتقادی هم به مربیان خارجی نداره فقط برای پرستیژ کاریش میاره دستیارش میکنه اما یک خارجی معتبر که دستیارش نمیشه مثل مربی قبلی پرتغالی که نیم فصل هم برای قراردادش ایستاد اما دیگه حاضر نشد دستیار اون بمونه فکر میکنه قلعه نویی ما ایرانی ها چشم بسته عاشق خارجی ها هستیم نمیدونه عاشق با دانش هاشون در هر رشته ای هستیم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *