علیزاده با قلبش مبارزه می‌کند/ از کادر فنی آقایان مشورت می‌گیرم

0:30 - 13 تير 1395
کد خبر: ۱۹۲۸۲۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان گفت: وضعیت روحی و جسمانی کیمیا علیزاده خوب است و تمرینات او طبق برنامه پیش می‌رود.

مهرو کمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص وضعیت آسیب دیدگی کیمیا عیزاده اظهار داشت: وضعیت آسیب دیدگی کیمیا رو به بهبود است و مشکلی از این بابت وجود ندارد. عیلزاده ورزشکار با تعصبی است و با قلبش مبارزه می‌کند و این آسیب دیدگی‌های جزیی مشکلی برای او ایجاد نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه علیزاده هر روز حرفه‌ای‌تر از گذشته می‌شود، افزود: علیزاده علی رغم سن کمی که دارد به مرز پختگی رسیده و نوع رفتار و تمریناتش این را به ما ثابت کرده که او اهمیت المپیک را به خوبی درک کرده است.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان تصریح کرد: با توجه به مدال‌هایی که علیزاده در چند وقت اخیر کسب کرد کمی توقعات از او بالا رفته اما کیمیا در شیاپ چانگ همیشه استرس خود را کنترل می‌کند و بدون توجه به حواشی به پیروزی می‌اندیشد.

وی ادامه داد: زمان زیادی تا المپیک باقی نمانده و مطمئن باشید وضعیت بانوی المپیکی کشورمان هر روز بهتر از روز قبل خواهد شد و من امیدوارم او بتواند با تجربه‌ای که در مبارزات مختلف کسب کرده، در میدان المپیک هم همان کیمیای همیشگی باشد.

کمرانی در پاسخ به این سوال که آیا از تجربه کادر فنی آقایان کمک می‌گیرد یا خیر گفت: بی‌تردید از تجربیات کادر فنی آقایان استفاده کرده و از آنها مشورت می‌گیرم. کادر فنی تیم آقایان هم همیشه برای کمک به بنده پیشقدم بوده و به نظر من این اتحاد بین مربیان تیم ملی ستودنی است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *