رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مدیریت اپلیکیشن های پیش فرض را به"Default App Manager Lite" بسپارید + آموزش

5:00 - 13 تير 1395
کد خبر: ۱۹۲۷۰۰
شاید برای شما پیش آمده باشد که برای باز کردن موزیک‌ها، اپلیکیشن پیش‌فرض اشتباهی را انتخاب کنید و سپس، مایل باشید که آن را تغییر دهید.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از باشگاه خبرنگاران، در این گزارش قصد داریم نحوه مدیریت اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در سیستم عامل اندروید را به شما آموزش دهیم.

مدیریت اپلیکیشن های پیش فرض را به

اگر چه اندروید اجازه می‌دهد تا به صورت دستی، اپلیکیشن‌های پیش‌فرض را انتخاب نمایید، اما استفاده از یک نرم افزار فوق‌العاده با نام Default App Manager Lite، انجام این کار را بسیار آسان و سریع کرده است. ما در واقع نمی‌خواهیم تنظیمات سیستم عامل را تغییر دهیم. بلکه می‌خواهیم از یک اپلیکیشن جداگانه برای انجام این کار بهره ببریم.

آموزش مدیریت اپلیکیشن های پیش فرض در اندروید:

-  ابتدا شما باید اپلیکیشن اشاره شده را از گوگل‌پلی دانلود کنید و بر روی اندروید خود نصب کنید

- بعد از دانلود و نصب نرم‌افزار، آن را باز کنید.

- در اولین قدم، شما لیستی شامل کارهای مختلف را مشاهده می‌کنید. برای انتخاب یک اپلیکیشن پیش‌فرض برای به عنوان مثال موزیک، ابتدا آن را انتخاب و سپس نرم افزار مناسب برای آن را برگزینید.

مدیریت اپلیکیشن های پیش فرض را به

- در این قسمت برای مشاهده تمامی اپلیکیشن‌های پیش‌فرض، گزینه ALL DEFAULTS را انتخاب کنید. برای حذف نرم‌افزارهای پیش فرض نیز می‌توانید بر روی Clear کلیک کنید.

حال شما می‌توانید به راحتی اپلیکیشن‌های پیش‌فرض را مدیریت کرده و گزینه‌های دلخواه خود را برای باز کردن انواع و اقسام فایل‌ها انتخاب کنید.

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *