پس لرزه های تحقیر نظامیان آمریکایی توسط سپاه/ توبیخ و اخراج 9 تفنگدار نیروی دریایی آمریکا

9:30 - 12 تير 1395
کد خبر: ۱۹۲۵۲۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
نیروی دریایی آمریکا در گزارشی درباره ماجرای "ورود ده نظامی آمریکایی به جزیره فارسی و دستگیری و سرانجام رهاسازی آنها پس از تخلیه اطلاعاتی"، اعلام کرد که این تفنگداران در زمان بازداشت، "اطلاعات بیش از حد" در اختیار ایران قرار داده‌اند.
پس لرزه های تحقیر نظامیان آمریکایی توسط سپاه/ توبیخ و اخراج 9 تفنگدار نیروی دریایی آمریکا-گروه سیاسی: پس از دستگیری قدرتمندانه و قاطعانه ده نظامی آمریکایی در تاریخ 23 دی سال 94، شاهد بودیم که در عالم واقع، سربازان آمریکایی اندک شباهتی با نظامیان آمریکایی ساخته و پرداخته شده در ذهن جهانیان ندارند؛ آنها را می شود دستگیر کرد؛ می توان از آنها بازجویی به عمل آورد و اطلاعات دسته اولی از دل صحبت های آنان بیرون کشید.

هفته گذشته بود که نیروی دریایی آمریکا در گزارشی درباره ماجرای "ورود ده نظامی آمریکایی به جزیره فارسی و دستگیری و سرانجام رهاسازی آنها پس از تخلیه اطلاعاتی"، اعلام کرد که این تفنگداران در زمان بازداشت، "اطلاعات بیش از حد" در اختیار ایران قرار داده‌اند.

نشریه "وال استریت ژورنال" نیز پنجشنبه هفته گذشته از اتخاذ اقدامات انضباطی و حتی اخراج 9 نفر از تفنگداران نیروی دریایی آمریکا در ارتباط با حادثه 10 ژانویه (23 دی ماه) توسط ارتش این کشور خبر داد.

ظاهرا اقدامات و صحبتهای مقامات ارتش آمریکا در فاصله 7 ماه پس از تحقیر نظامیانشان در جزیره فارسی، نشان از عمق فاجعه پیش آمده در عرصه نظامی این کشور دارد. 

بیستم بهمن ماه سال گذشته و تنها یک ماه پس از دستگیری و رهاسازی نظامیان آمریکایی بود که سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در نشست 3 هزار نفره بسیج دانشجویی تحت عنوان حافظان انقلاب از به دست آوردن اطلاعات گسترده توسط نیروهای سپاه از نظامیان دستگیر شده آمریکایی خبر داد و گفت: از ماجرای جزیره فارسی فیلم های زیادی را در اختیار داریم که به موقع آنها را نشان خواهیم داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *