نفت می‌تواند مدعی لیگ شانزدهم باشد/ دوست داشتم در پدیده بمانم اما توافق مالی نداشتیم

6:00 - 12 تير 1395
کد خبر: ۱۹۲۴۵۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع جدید تیم فوتبال نفت گفت: به نظرم نفت توانایی قرار گرفتن در جمع مدعیان لیگ برتر شانزدهم را دارد
احمد آل‌نعمه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره علت جدایی‌اش از تیم فوتبال پدیده و پیوستن به نفت تهران اظهار داشت: سال گذشته شرایط خیلی خوبی در پدیده داشتم و به خصوص در نیم‌فصل دوم این تیم عالی کار کرد. همین اتفاقات باعث شده بود با پدیده برای تمدید قرارداد مذاکره داشته باشم كه متأسفانه برسر شرایط مالی به توافق نرسیدیم اما خودم دوست داشتم در پدیده بمانم.

وی افزود: من دو، سه پیشنهاد خوب هم از لیگ‌برتر و هم از لیگ یک داشتم اما در نهایت ترجیح دادم به نفت بپیوندم. در این دو، سه روز اخیر در حالی که کار انتقالم به یکی از گزینه‌ها نهایی شده بود مدیران نفت مدام با من در ارتباط بودند و خواستند که به این تیم بروم. آنها به من می‌گفتند کمی‌ دست نگه دارد و ما هم صبر کردیم و بعد هم به نفت پیوستم.

مدافع جدید تیم فوتبال نفت تهران درباره اینكه چطور مدیران این تیم بدون انتخاب سرمربی در حال جذب بازیكن هستند، تصریح كرد: به نظرم این تصمیم را به خاطر این گرفتند که فرصت‌سوزی نكرده و بازیکنان خوب را از دست ندهند. قطعاً همزمان با جذب بازیکنان، با کادرفنی مدنظر خودشان هم در حال مذاکره هستند. بازیکنان گرفته شده در سطحی قرار دارند که هر مربی به تیم بپیوندد مشکلی با جذب آنها نخواهد داشت.

آل‌نعمه خاطرنشان کرد:‌ به نظر من خریدهای خوبی انجام شده و بازیکنانی را جذب کرده‌اند که اکثر تیم‌ها خواهان جذب آنها بودند و قرار است چند بازیکن دیگر خوب هم به تیم اضافه شوند.



امیر
|
-
|
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
0
واقعا من متاسفم اول شما میگین پول نداریم بعد میرین فوتبالیست تراز اول کشور میخرین ... اگه حق خریدن بازیکن خوب باشه حق مسلم نفت آبادان که بهش میرسه میگین پول نداریم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *