صعود هر 5 شناگر ایران به مرحله نیمه‌نهایى

16:41 - 11 تير 1395
کد خبر: ۱۹۲۴۴۱
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
تیم‌ملی شنای ایران در سومین روز حضور خود در بوداپست از صبح امروز (جمعه) با حضور در سه ماده رقابتی تلاش خود را برای کسب سهمیه المپیک ریو ادامه می‌دهد.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، ملی‌پوشان شنای ایران برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک و کسب حدنصاب‌های مورد نیاز، در مسابقات ملی مجارستان شرکت کردند.

این رقابت‌ها که از ۲۹ ژوئن تا دوم جولای ۲۰۱۶ (۹ تا ۱۲ تیر ۱۳۹۵) به میزبانی شهر بوداپست برگزار می‌شود برای شناگران ایران حکم آخرین ایستگاه کسب سهمیه المپیک را دارد.

جمال چاوشی‌فر، مهدی انصاری، آرشام میرزایی، احمدرضا جلالی و آریا نسیمی‌شاد زیر نظر عباسعلی کشتکار و خشایار حضرتی در این رقابت‌ها حضور دارند. ملی پوشان در مجموع این چهار روز ۱۷ بار مسابقه می‌دهند که  هر شناگر در یک یا دو ماده تخصصی شانس بیشتری برای کسب سهمیه دارد.

روز سوم این رقابت‌ها هم با حضور هر پنج شناگر ایران درحال پیگیری است. امروز (جمعه) نمایندگان کشورمان در ماده‌های ۱۰۰ متر کرال پشت، ۵۰ متر قورباغه و ۵۰ متر آزاد مسابقه می‌دهند.

ابتدا جمال چاوشى‌فر در ١٠٠ متر کرال پشت به آب زد. کاپیتان تیم ملى در این گام عملکرد خوبى داشت و با ثبت زمان ۵٨ ثانیه و ٩٨ صدم ثانیه به مرحله نیمه نهایى راه پیدا کرد. ماده ۵٠ متر قورباغه هم با حضور دو شناگر ایران پیگیرى شد. مهدى انصارى و آریا نسیمى‌شاد به ترتیب با زمان هاى ٢٩.۴٣ و ٢٩.۶۵ راهى مرحله نیمه‌نهایى شدند.

در ادامه با توجه به جابه‌جایى تقویم مسابقات، ماده ۵٠ متر آزاد شروع شد. به تشخیص کادر فنى و باتوجه به همزمانى این ماده با ١٠٠ متر کرال پشت، سه شناگر در این ماده مسابقه دادند و جمال چاوشى‌فر استراحت کرد. در پایان  مهدى انصارى، آرشام میرزایى و احمدرضا جلالى به ترتیب زمان هاى ٢٣.٩۶، ٢۴.٠١ و ٢۴.٠٢ را ثبت کردند و هر سه جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایى را به‌دست آوردند.

با این حساب کار نمایندگان ایران در صبح روز سوم مسابقات تمام شد و باید عصر امروز شاهد تلاش شناگران در مرحله نیمه نهایى ١٠٠ متر کرال پشت، ۵٠ متر آزاد و ۵٠ متر قورباغه باشیم.

انتهای پیام/    


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *