فریاد مرگ بر صهیونیست همچون پتکی بر سر استکبار کوبیده می‎شود

0:05 - 11 تير 1395
کد خبر: ۱۹۱۸۳۱
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
یکی از مراجع تقلید شیعیان جهان بر لزوم حضور گسترده مردم روزه‎دار و خداجوی در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و گفت: در روز جهانی قدس، فریاد مرگ بر صهیونیست هچون پتکی بر سر استکبار کوبیده می‎شود.
فریاد مرگ بر صهیونیست همچون پتکی بر سر استکبار کوبیده می‎شودبه گزارش گروه سیاسی ، آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی در مسجد جامع شهرستان گرگان، اظهار کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنا به فرمان امام خمینی (ره) به عنوان روز قدس نامگذاری شد که امت اسلامی در این روز یک‎صدا و همدل فریاد مرگ بر صهیونیست را سر می‎دهند.

وی با بیان اینکه همه باید زیر چتر ولایت فقیه برای اعتلای انقلاب اسلامی تلاش کنیم، افزود: این انقلاب در سایه رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری توانسته است فراز و نشیب‎های زیادی را با موفقیت طی کند.

یکی از مراجع تقلید شیعیان جهان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان باید به تهذیب و تزکیه نفس پرداخته شود، تصریح کرد: با انجام عمل نیک، پرداختن به عبادت روزه و نماز می‎توان به تزکیه نفس پرداخت.

علوی‌گرگانی با اشاره به اینکه رضایت الهی در تسلیم شدن در برابر فرامین حق است، یادآور شد: همه باید نسبت به افزایش معرفت، بصیرت و امام‎شناسی تکیه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اگر مومنی در ماه مبارک رمضان برای رضای الهی روزه بگیرد از هفت خصلت برخوردار می‎‎شود، ابراز کرد: هرچه حرام در پیکرش باشد محو و ذوب می‎شود، به رحمت خدای عزوجل نزدیک خواهد شد و با روزه خویش خطای پدرش حضرت آدم را می‎پوشاند همچنین خطای پدرانش پوشانده می‎شود.

یکی از مراجع تقلید شیعیان جهان ادامه داد: از دیگر خصلت‎هایی که مومن روزه‎دار از آن بهره‎مند خواهد شد این است که خداوند لحظات جان‎کندن و سکرات موت را بر وی آسان می‎کند و از گرسنگی و تشنگی روز قیامت در امان می‎ماند.

علوی‌گرگانی بهره‎مندی از خوراکی‎های لذیذ بهشتی را از دیگر فواید شخص روزه‎دار برشمرد و اذعان کرد: خدای عزوجل آزادی و بی‎زاری از آتش دوزخ را به این فرد عطا می‎فرماید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *