توسعه خودروسازی را با توانمندی های داخلی سرلوحه قرار دادیم

18:18 - 09 تير 1395
کد خبر: ۱۹۱۸۰۷
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
جمالی: اینجانب با تبریک صمیمانه به تمامی مدیران، کارکنان و کارگران خدوم مجموعه‌های صنعتی، تولیدی و معدنی، دهم تیرماه سالروز صنعت و معدن را گرامی داشته و سربلندی این سرزمین پرافتخار را در همه زمینه‌ها از خدای بزرگ خواستارم.

به گزارش گروه اقتصاد ، مهدی جمالی مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا به مناسبت روز صنعت گفت: کشور عزیزمان ایران پس از فراز و نشیب‌های فراوان و پشت سر گذاشتن تحریم‌های ظالمانه، با هدایت مقام معظم رهبری و اقدامات دولت تدبیر و امید، اینک با صلابت‌ تر از همیشه در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد؛ حال که در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل قرار داریم و شاخص‌های اقتصاد مقاومتی در موضوع توسعه اقتصادی و توجه به اقتصاد درون زا و مولد، مورد تاکید مسوولان ارشد نظام می‌باشد.

جمالی افزود؛ شایسته است که همه ارکان و بخش‌های مختلف کشور به ویژه واحدهای تولیدی با پیروی از فرمایشات رهبر گرانقدر انقلاب، تمام توان و همت خویش را برای پیاده سازی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به نحو مطلوب بکار بندند.

مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا گفت؛ در این مقطع که مناسبات و ارتباطات بین المللی در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی در حال گسترش است، گروه خودروسازی سایپا نیز با تاکید بر اندیشه والای ایرانی و رویکرد جامعه‌ساز اسلامی به توسعه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی بیش از گذشته همت گماشته و با اتکا به توان، تخصص و اندیشه ایرانی ، رشد و توسعه صنعت خودروسازی کشور را با نگاه به  توانمندی های داخلی و همکاری های بین المللی سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است .

وی در خاتمه بیان کرد؛ کارکنان و مدیران گروه خودروسازی سایپا با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و در چارچوب سیاست‌های دولت تدبیر و امید، تمام توان خویش را برای تحقق آرمان‌ها و اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی بکار خواهند بست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات بخش تولید ایران عزیز بیافزایند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *