همراه خانواده‌ام در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنم/باید ثابت کنیم که مقابل ظلم و ستم ایستاده‌ایم

22:10 - 09 تير 1395
کد خبر: ۱۹۱۷۳۸
گلریز با اشاره به اینکه همراه با خانواده خود در راهپیمایی روز قدس شرکت می کند، گفت: حضور در راهپیمایی این روز بزرگ نمادی از مبارزه در شرایط جنگ نرم محسوب می شود.
محمد گلریز خواننده سرودهای انقلابی کشورمان درگفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی با تاکید بر حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: همان گونه که شاهد هستیم هم اکنون مردم فلسطین،‌ عراق و یمن مظلوم واقع شده اند و از لحاظ نظامی و تبلیغات مسموم رسانه ای غربی مورد تهاجم قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: امیدوارم مردم کشورمان با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس و با مشت های گره کرده مشتی محکم بردهان استکبار بزنند.

گلریز با تاکید بر حضور هنرمندان در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تاکید کرد: مردم کشورمان واقعا به هنرمندان علاقه دارند و از این جهت هنرمندان می توانند الگویی برای آنها باشند. زمانی که مردم حضور هنرمندان در راهپیمایی روز قدس را مشاهده می کنند به طور یقین تاثیرات مثبتی می پذیرند.

وی ادامه داد: تاثیر گذاری هنرمندان بر مردم را در دوران دفاع مقدس متوجه شدم که من و امثال من باحضور در کنار رزمنده ها و اجرای برنامه سعی در زنده نگه داشتن روحیه مبارزه در آنها داشتیم.

خواننده سرود تاریخی "دریغا" همچنین یادآور شد: همانطور که رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند هم اکنون در دوران جنگ نرم به سر می بریم و حضور در راهپیمایی روز قدس می تواند نمادی از مبارزه در شرایط جنگ نرم باشد.

وی خاطر نشان کرد: باید با حضور خود در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به دنیا ثابت کنیم که ملتی آزاده هستیم و در مقابل ظلم و ستم ایستادگی می کنیم. من هر سال به همراه خانواده ام در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت می کنم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *