برقی کردن مسیر ریلی تهران - مشهد با سرعت ۲۰۰ کیلومتر

22:00 - 09 تير 1395
کد خبر: ۱۹۱۶۸۲
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به به این برقی کردن راه آهن مسیر تهران به مشهد مقدس با افزایش سرعت ۲۰۰ کیلومتر را در برنامه داریم گفت: راه آهن با سرعت ۲۵۰ کیلومتر در دست ساخت است و برنامه‌های بسیار خوبی در دست اجرا داریم.
به گزارش گروه اقتصاد، محسن پور سید آقایی با بیان اینکه راه آهن در مسیر توسعه قرار دارد و در صدر برنامه‌های دولت است، گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور و دستگاه‌های مرتبط، راه آهن یکی از اولویت‌های توسعه کشور است که برنامه‌های بسیار خوبی را دولت برای آن طراحی کرده است و در دست اجرا دارد.  
 
پورسید آقایی یکی از اولویت‌های توسعه کشور برشمرد و گفت: راه آهن سریع‌السیر با سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت، برقی کردن راه آهن مسیر تهران به مشهد مقدس با افزایش سرعت ۲۰۰ کیلومتر، اصلاح مسیر و دوخطه کردن خطوط اصلی تنها گوشه‌ای از برنامه‌های توسعه محور در حال اجراست.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه راه آهن یکی از سازمان‌های سالم؛ خوش نام و پر تلاش در بین دیگر دستگاه‌ها است، یاد آور شد: روحیه کاروتلاش وایثار در راه آهن مرهون خون شهدا و جانبازان و مجاهدت‌ها و ایثار و از خود گذشتگی خانواده شهدا و همه ایثارگران است.
 
آقایی اظهار امیدواری کرد: راه آهن کشور با کمک و تلاش و روحیه ایثارگری همکاران ریلی پله‌های توسعه را یکی پس از دیگری طی کرده است و امروز در جایگاه برتری نسبت به دیگر مدهای حمل و نقلی قرار دارد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *