رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فلسطین قطعه‌ای جداناشدنی از جهان اسلام است

14:18 - 09 تير 1395
کد خبر: ۱۹۱۶۷۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، تاکید کرد: بر خلاف ادعا و آرزوی واهی و خام سیاست‌بازان خبیث رژیم صهیونیستی، این رژیم محکوم به زوال است.
فلسطین قطعه‌ای جداناشدنی از جهان اسلام استبه گزارش گروه سیاسی ، ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، تاکید کرد: روز جهانی قدس، روز حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین و روز فریاد آزادی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی است.

در بخش دیگری از این بیانه تأکید شده است: روز قدس روز انزجار و ابراز تنفر از رژیمی است که همچون لانه عنکبوت بر پایه هایی سست بنا شده و محکوم به زوال است.

در ادامه این بیانیه با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی(ره)، تصریح شده است: ابتکار حکیمانه امام راحل در نامگذاری این روز تمام تلاش های این رژیم اشغالگر و جبهه استکبار را در کم رنگ کردن و به حاشیه راندن جنایات سیاست بازان این رژیم در منطقه و جهان ناکام گذاشت و موجب تقویت آرمان‌های فلسطین به عنوان قطعه‌ای جداناشدنی از جهان اسلام شد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان با گرامیداشت روز جهانی قدس و تأکید بر حضور آحاد کارکنان و خانواده محترم ارتشیان در راهپیمایی این روز از عموم ملت شهیدپرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت کرده است با تاسی به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با حضور یکپارچه خود با آرمان‌های قدس شریف تجدید میثاق نموده و حمایت همه جانبه خود را از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین به جهانیان اعلام کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *