شرکت در راهپیمایی روز قدس از واجبات شرعی و سیاسی است

21:30 - 09 تير 1395
کد خبر: ۱۹۱۶۵۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رنجبرزاده گفت: شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس از واجبات شرعی، اخلاقی، اجتماعی و سیاسی است.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، ابراهیم رنجبرزاده سرپرست حوزه قضایی هوراند ( آذربایجان شرقی) بر قانون گرایی و اجرای صحیح قانون و عدالت و اهمیت امر خطیر قضا تاکید کرد.
 
رنجبرزاده به خطبه 156 حضرت علی علیه السلام در نهج‌البلاغه اشاره کرد و خاطر نشان کرد: حضرت در این خطبه شب شهادت خود را شب شادی توصیف می‌کنند.
 
وی راه‌های پرهیز از غضب الهی را از نظر امیر مؤمنان احترام و اکرام مؤمن دانسته و افزود: در عصر حاضر خصوصاً در فضاهای مجازی به راحتی شایعه پراکنی، فضاسازی و آبروریزی انجام می شود که چنین اقداماتی موجب برانگیختن خشم و غضب خداوند قهار می شود؛ ارتباط با اهل بیت و اشک بر مصایب اهل بیت بنا به فرموده حضرت علی علیه السلام غضب خدا را فرو می نشاند.
 
 سرپرست حوزه قضایی هوراند با قرائت آیه 125 سوره نحل که حضرت امیر مؤمنان در واپسین لحظات شهادت آن را تلاوت نمودند اظهار داشت: خداوند متعال در آیه شریفه می فرماید خداوند با کسانی است که تقوا پیشه کنند.

 وی تقوا را عامل آرامش و بزرگترین عامل برقراری امنیت در جامعه برشمرد و با یادآوری فرمایشات حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری، شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس را از واجبات شرعی اخلاقی و اجتماعی و سیاسی عنوان کرد.پ




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *