کارگروه پیشگیری از تصرفات اراضی تشکیل می‌شود

14:36 - 09 تير 1395
کد خبر: ۱۹۱۶۴۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
علیمحمدی ضمن ارائه آمار مربوط به تصرفات اراضی در سال 94 گفت: با توجه به اینکه تصرفات اراضی هم از طریق دستگاه‌های دولتی و هم بخش خصوصی و اشخاص صورت می‌گیرد باید در امر پیشگیری از تصرفات اراضی کارگروهی تشکیل شده و وظایف دستگاه‌ها در این خصوص مشخص شود.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی وقضایی ، عبدالرضا علیمحمدی معاون اجتماعی  و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری ضمن ارائه آمار مربوط به تصرفات اراضی در سال 94 گفت: با توجه به اینکه تصرفات اراضی هم از طریق دستگاه‌های دولتی و هم بخش خصوصی و اشخاص صورت می‌گیرد باید در امر پیشگیری از تصرفات اراضی کارگروهی تشکیل شده و وظایف دستگاه‌ها در این خصوص مشخص شود.

کارگروه پیشگیری از تصرفات اراضی تشکیل می‌شود + عکس

در دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری، موضوعات تصرفات غیرقانونی اراضی و زیست محیطی و همچنین تبیین برنامه پیشگیری از تصرفات غیرقانونی اراضی و زیست محیطی، با حضور مدیران ارشد استانی و رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری، تغییر کاربری اراضی را یکی از معضلات اصلی استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد.

سید عبدالله موسوی گفت: مسئولین ذیربط در ارائه گزارش عملکرد دستگاه متبوع خود در حوزه پیشگیری از تصرفات غیرقانونی اراضی و زیست محیطی، باید راهکارها و برنامه‌های کاربردی را تبیین و به ستاد پیشگیری از وقوع جرم استان اعلام کرده تا این ستاد با تلاش جمعی، سعی در رفع مشکل نماید.

کارگروه پیشگیری از تصرفات اراضی تشکیل می‌شود + عکس

وی بر پیگیری عملیاتی دستگاه‌های ذیربط تا حصول نتیجه مطلوب تأکید کرد.

عبدالرضا علیمحمدی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان، ضمن ارائه آمار مربوط به تصرفات اراضی در سال 94 بیان نمود: با توجه به اینکه تصرفات اراضی هم از طریق دستگاه‌های دولتی و هم بخش خصوصی و اشخاص صورت می گیرد و از طرفی با توجه به تعدد دستگاه‌های متولی در بخش اراضی، باید در امر پیشگیری از تصرفات اراضی برنامه ریزی و وظایف دستگاه‌ها در این بخش احصا و مشخص گردد.

در این جلسه دستگاه‌های مسئول، عملکرد و راهکارهای خود را در پیشگیری از تصرفات اراضی ارائه دادند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *