رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

41 هزار فقره پرونده در سال 94 مختومه شد/ تسريع در امر رسيدگی به پرونده‌ها در دستور کار

14:03 - 09 تير 1395
کد خبر: ۱۹۱۶۴۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
زارع زاده گفت: سال گذشته در محاكم و دادسرا حدود 29 هزار فقره پرونده رسيدگی و مختومه شده كه با احتساب پرونده‌های مختومه در شوراهای حل اختلاف اين شهرستان آمار پرونده‌های مختومه به 41 هزار فقره پرونده می‌رسد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ،  زارع زاده رئيس دادگستري شهرستان مرند با اشاره هفته قوه قضائيه گفت: اين هفته بهترين فرصت بود تا قوه قضائيه بتواند عملكرد خويش را براي مردم ارائه دهد.

زارع زاده افزود: طي سال گذشته در محاكم و دادسرا حدود 29 هزار فقره پرونده رسيدگي و مختومه شده كه با احتساب پرونده هاي مختومه در شوراهای حل اختلاف اين شهرستان آمار پرونده هاي مختومه به 41 هزار فقره پرونده مي رسد.

وی کثرت پرونده های قضایی در شهرستان مرند را در شأن مردم با فرهنگ ندانسته و اظهار داشت: بايد زمينه پيشگيري از وقوع جرم را فراهم آوريم تا از ايجاد پرونده ها جلوگيري كنيم.

زارع زاده در مورد اهداف پیش روی قوه قضائيه گفت: هدف قوه قضائيه پيشگيري از وقوع جرم ، تكريم ارباب رجوع ، تسريع در امر رسيدگي به پرونده ها و جلوگيري از اطاله دادرسي است و در اين زمينه گامهاي موثري برداشته شده است. 

 رئيس دادگستري مرند در پايان از همكاري تمامي نهادها و اداراتي كه در زمينه اجراي عدالت و برقراري نظم و امنيت در جامعه مخصوصاً نيروهاي انتظامي و امنيتي مي كنند، تقدير و تشكر کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *