"اردوغان" سرباز کت بسته موساد و سیا است/آمریکایی ها هم حاضر نیستند برای ترکیه هزینه کنند

13:37 - 09 تير 1395
کد خبر: ۱۹۱۶۳۶
دسته بندی: سیاست
ابوالفضل حسن بیگی گفت: در ابتدای روی کار آمدن اردوغان دیدیم که شعار اصلی وی، انضمام ترکیه به اروپا بود ولی امروز تمام مردم ترکیه شاهد و ناظر هستند که اروپا آنها قبول ندارد و تمام شعارهای ابتدایی اردوغان توخالی بوده است.
ترکیهابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به دو رویداد اخیر ترکیه (عادی سازی مجدد روابط با رژیم صهیونیستی و انفجار فرودگاه آتاتورک که منجر به کشته شدن 36 تن و زخمی شدن 150 نفر شد) با بیان اینکه "رجب طیب اردوغان" سرباز کت بسته موساد و سیا است و تمام کارهایی که انجام می دهد بر اساس نقش هایی است که به وی ابلاغ می شود اظهار داشت: ما باید توجه داشته باشیم که روزی که اردوغان با اسرائیل مقابله می کند، آن اقدام یک ماموریت است و روزی هم که با اسرائیل صلح می کند باز هم در حال انجام یک ماموریت است.

وی با بیان اینکه اردوغان در حال انجام ماموریت برای آمریکاست درحالیکه تمام ضررهای اقدامات وی تا کنون متوجه مردم ترکیه شده است گفت: آسیب ها و ضررهای تمام اقدامات اردوغان طی سالیان اخیر در کشورهای عراق، سوریه و مصر متوجه مردم ترکیه شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه اردوغان امروز به بن بست رسیده و به همین دلیل است که این روزها نسبت به گذشته جایگاه ترکیه در سطح منطقه بسیار تضعیف شده است تصریح کرد: با هدف قراردادن هواپیمای روسیه، ترکیه یکی از شرکای دیرین خود را از دست داد؛ خود اردوغان هم به خوبی می داند که روسیه تحت هیچ شرایطی با ترکیه صلح نخواهد کرد.

حسن بیگی با بیان اینکه آمریکایی ها نیز امروز حاضر نیستند که برای اردوغان و ترکیه هزینه کنند عنوان کرد: در ابتدای روی کار آمدن اردوغان دیدیم که شعار اصلی وی، انضمام ترکیه به اروپا بود ولی امروز تمام مردم ترکیه شاهد و ناظر هستند که اروپا آنها قبول ندارد و تمام شعارهای ابتدایی اردوغان توخالی بوده است.

وی افزود: این روزها مردم ترکیه به دلیل فشارهای سنگین نظامی و تبلیغاتی که روی آنها وجود دارد، در حال نشان دادن عکس العمل از خود هستند؛ آنها معتقدند که تصمیمات زیگزاگی و خائنانه اردوغان در جهان اسلام باعث از دست رفتن جایگاه ترکیه در منطقه شده است.

نماینده مردم دامغان در مجلس دهم با بیان اینکه انفجارهای پیاپی ماههای اخیر در ترکیه، همان چاهی بوده که اردوغان در ابتدا آن را برای کشورهای اسلامی کنده اما امروز خودش در آن گرفتار شده عنوان کرد: داعش با فرماندهی موساد و سیا تشکیل، با پول عربستان سعودی تغذیه و با کمکهای نظامی، آموزشی و سرزمینی ترکیه پرورش پیدا کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *