عجیب ترین غار دنیا با موجودات ناشناخته +تصاویر

7:00 - 10 تير 1395
کد خبر: ۱۹۱۶۱۲
این غار پنج ونیم میلیون سال قدمت دارد. نور خورشید مطلقا به درون آن نمی‌تابد و همین امر باعث شکل گیری طبیعت عجیب و اکوسیستمی منحصر به فرد در این غار شده است.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از تابناک، یکی از عجیب‌ترین اسرار طبیعت، وجود یک غار اسرارآمیز و پنهان در شرق کشور رومانی و در سواحل دریای سیاه است. این غار پنج ونیم میلیون سال قدمت دارد. نور خورشید مطلقا به درون آن نمی‌تابد و همین امر باعث شکل گیری طبیعت عجیب و اکوسیستمی منحصر به فرد و تا حدودی ترسناک در این غار شده است.
 
بنا بر این گزارش، موجودات درون این غار همه سمی و کشنده هستند. در این غار شکل عقرب‌ها، عنکبوت‌ها، موریانه‌ها و مار‌ها و... نامتعارف و غیر معمول است. این غار که موفیل نام دارد، در سال ۱۹۸۷ توسط چند کارگر کشف و باعث حیرت دانشمندان بسیاری شده؛ تاکنون همه رازها و اسرار این غار کامل کشف نشده است.
 
در اینجا نمونه‌هایی از موجودات این غار را به همراه مکان آن می‌بینید.
$("#owl-demo8082").owlCarousel({ /* autoPlay : 3000, stopOnHover : true, navigation:true, paginationSpeed : 1000, goToFirstSpeed : 2000, singleItem : true, autoHeight : true, transitionStyle:"fade" */ rtl:true, autoplay : true, autoplayHoverPause : true, loop:true, margin:10, items : 1, responsive:{ 0:{ items:1 }, 600:{ items:1 }, 1000:{ items:1 } } , nav: true, dots:false, controlsClass : "my_controls3", navContainerClass : 'my_nav_container3', navText : ["", ""], }); .slide_vertical_padding{ padding:30px 0 10px; }

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *