رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

در اوج شکوفایی، توانایی ملت را در حد "آبگوشت بزپاش" ارزیابی کردند

10:43 - 08 مرداد 1395
کد خبر: ۱۹۱۵۱۴
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: وقتی دشمن عاجزانه اعتراف می کرد عقربه پیشرفت هسته ای ایران تندتر از عقربه فشارهای ماست و دیگر ابزاری برای فشار نداریم عده ای صحبت از تردید در فایده انرژی هسته ای می کردند.
هنانلبه گزارش گروه سیاسی ، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در یادواره شهدای بسیج مسجد لولاگر گفت: وقتی دشمن عاجزانه اعتراف می کرد عقربه پیشرفت هسته ای ایران تندتر از عقربه فشارهای ماست و دیگر ابزاری برای فشار نداریم عده ای صحبت از تردید در فایده انرژی هسته ای می کردند.

وی در بیان مصداقی دیگر از اهل تردید گفت: زمانی که جنگ سوریه شروع شد خیلی ها آن ابتدا دچار تردید شدند که باید به سوریه کمک کنیم یا نه، ولی جوانان مدافع حرم و بصیر ما در این مسیر تردید به خود راه ندادند، نترسیدند و آن حماسه های بزرگ را خلق کردند.

جلیلی ادامه داد: وقتی در کنار منابع عظیم خدادادی، نیروی انسانی جوان و تحصیلکرده شما به مرحله شکوفایی می رسد عده ای در همان موقع صحبت از واردات مدیر می کنند و توانایی ملت را در حد آبگوشت بزپاش ارزیابی می کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه افراد نباید ضعف و ناتوانایی های خود را به یک ملت رشید انتساب دهند، گفت: افرادی به جای رفع ضعف های خود آدرس غلط می دهند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *