رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

روز جهانی قدس، روز استقامت، ایستادگی و پایداری حق در برابر باطل است

11:34 - 09 تير 1395
کد خبر: ۱۹۱۴۹۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادگستری کل استان اردبیل به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای در گرامیداشت این روز صادر کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اردبیل، دادگستری کل استان اردبیل به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای در گرامیداشت این روز صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس، روزاستقامت، ایستادگی، روز پایداری حق در برابر باطل، روز مقابله با زور و تزویر و روزی است که سیل تازیانه نگاه‌های خشمگین و فریادهای آتشین مسلمانان، دودمان ستم آمریکا و اسرائیل را برباد می‌دهد.

روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشانند.

امروز وقت آن رسیده که سرزمین فلسطین ستمدیده به یاری خداوند متعال و به همت و جهاد مردان و زنان آزاده از شر ظالمان خون خواری که بافتنه و مکر شیطانی به جان مسلمانان افتاده و خون سرخ آنان را می‌مکند، رها گردد.

بدین وسیله کلیه مدیران، قضات و کارمندان دادگستری کل استان اردبیل ضمن اعلام حضور گسترده خود در راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس، همراه و هم صدا با ملت بزرگ ایران و ملل آزاده و ظلم ستیزجهان، بار دیگر به ندای حضرت روح الله (ره) و خلف صالحش حضرت آیت الله امام خامنه ای مدظله العالی لبیک گفته، نفرت و انزجار خویش را از متجاوزین به سرزمین فلسطین و قدس شریف اعلام می‌دارند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *