واردات برنج از اول مرداد ماه ممنوع می شود + بخشنامه

11:02 - 09 تير 1395
کد خبر: ۱۹۱۴۶۴
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
بنا به اعلام سازمان توسعه تجارت برنج‌های ثبت سفارش شده حداکثر باید تا تاریخ ۳۱ تیر ماه به کشور وارد شود.
به گزارش، سازمان توسعه تجارت در بخشنامه‌ای اعلام کرد برنج‌های ثبت سفارش شده باید حداکثر تا تاریخ ۳۱ تیر ماه به کشور وارد شود در غیر این صورت ترخیص بعد از تاریخ مذکور تحت هیچ شرایطی امکان‌پذیر نیست.
 
در متن این بخشنامه آمده است: پیرو نامه مورخ ۹۴/۹/۳ وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر این که ثبت سفارش‌های برنج انجام شده باید حداکثر تا تاریخ ۹۵/۴/۳۱ وارد کشور شود در غیر این صورت ترخیص بعد از تاریخ مذکور تحت هیچ شرایطی از گمرکات امکان‌پذیر نیست.
 
خواهشمند است دستور فرمایید مراتب را یادداشت و به گمرکات اجرایی ابلاغ نمایند.
 ممنوعیت واردات برنج از مرداد ماه
انتهای پیام/


داود حیدرلکی
|
-
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
0
0
باید هم همین باشد چون محصول امسال برنج تولید کنندگان داخلی به بازار می آید باید از ورود برنج خارجی جلو گیری شود جهاد کشاورزی نیز با ممنوع اعلام کردن ورود برنج به کشور قصد حمایت از تولید داخل را دارد چه در خصوص تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و همچنین در راستای حمایت از تولید داخل باید به فکر تامین محصولات استراتژیک با تقویت تولید داخل بود که الحق وزارت جهاد کشاورزی با حمایت های خود و وضع این قوانین به دنبال تحقق آن است
امید از ایلام
|
-
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
0
0
من یک سوال دارم چرا برنج خارجی با وجود مالیات و تعرفه های ۵۰ درصدی . هزینه واردات . حمل و نقل . ترانزیت . بهداشت . قرنطینه و اخذ هزار مجوز دیگر که هر کدام هزینه هم دارند قیمتش یک سوم برنج ایرانی است و برنج ایرانی سه برابر؟
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *