دیدار مسئولین قضایی با استاندار کردستان

3:45 - 09 تير 1395
کد خبر: ۱۹۱۳۰۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه مسئولین قضایی استان کردستان با استاندار دیدار کردند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کردستان، به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه مسئولین قضایی استان کردستان با استاندار دیدار کردند.

در این دیدار صمیمانه استاندار کردستان ضمن تبریک هفته قوه قضائیه به مسئولان و کارکنان این قوه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، هدف از این دیدار را تبریک این هفته و عرض خداقوت به تلاشگران عرصه عدالت دانسته و اظهار امیدواری کرد با همکاری، همدلی و هماهنگی مجموعه دست اندرکاران مدیریت استان بتوانیم زمینه های پیشگیری از جرم را که به عنوان اولویت اول دستگاه قضا مطرح می باشد فراهم نماییم.

زاهدی با اشاره به سختی کار و دشواری های قوه قضائیه گفت: دستگاه قضایی در جامعه از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود.

در این جلسه، رئیس کل دادگستری استان کردستان موارد و مطالبی در خصوص اقدامات دستگاه قضایی ارائه دادند و از ادارات و دستگاه‌های اداری خواستند تا قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند و جهت ایجاد امنیت در جامعه، نهایت همکاری را داشته باشند.

در پایان جلسه نیز اعضای شورای قضایی استان کردستان مشکلات و کمبودهای دستگاه قضایی استان را با استاندار در میان گذاشتند و زاهدی در جهت رفع این مشکلات تأکید کردند که مساعدت لازم صورت خواهد گرفت.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *