دستگاه دیپلماسی اسارت «احمد متوسلیان» را در مجامع بین‌المللی پیگیری کند

15:18 - 08 تير 1395
کد خبر: ۱۹۱۳۰۰
در بیانیه حزب موتلفه به مناسبت روز قدس آمده است: از دستگاه سیاست خارجی کشورمان می‌‌خواهیم برای آزادی چهار دیپلمات و حاج احمد متوسلیان که دربند صهیونیست‌ها هستند از هیچ تلاشی فروگذار نکند و با طرح این موضوع در مجامع بین‌المللی زمینه تعیین تکلیف دیپلمات‌های گروگان گرفته شده را فراهم کند.
دستگاه دیپلماسی اسارت «احمد متوسلیان» را در مجامع بین‌المللی پیگیری کندبه گزارش گروه سیاسی ، در بیانیه حزب موتلفه اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس آمده است: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ( رحمت الله علیه) "روز جهانی قدس” نامیده شد تا مسلمانان جهان پس از یک ماه بارش برکت، رحمت و مغفرت الهی با یک خلوص معنوی و قربه الی الله پای در خیابان ها نهند و با شعار "مرگ بر آمریکا” و "مرگ بر اسرائیل” سربلندی اسلام عزیز را از عمق جان فریاد کنند و به همه دنیا نشان دهند که پای عقیده خود تا مرز جان ایستاده اند و تمام عزم خود را جزم کرده اند تا این غده سرطانی و دشمن خدا و مسلمین را برای همیشه تاریخ ریشه کن کنند.«وَاعِدُّوا لَهُمْ مَااسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّاللَّهِ وَ عَدُوَّکُمْ»هر قدر که می‌توانید برایشان نیرو و سواره نظام آماده کنید تا بر دشمن خدا و دشمن خود چیره شوید. ‌

این بیانیه می‌افزاید: قریب به 70 سال جنایت و ددمنشی صهیونیست‌ها و سبعیت‌های انسان های سفاک در «صبرا و شتیلا» ،«دیر یاسین» «قانا» و … که از هیچ جنایتی فروگذار نکردند و به زن و کودک و پیر و جوان رحم ننمودند؛ داغی است که از دل هیچ انسان آزادی خواهی به سادگی پاک نمی شود. از کشتار مردم گرفته تا ویران کردن مزارع و خانه‌ها، تعرض به نوامیس مسلمانان، شکنجه و آزار جوانان، آواره کردن میلیون ها فلسطینی و زیر پا گذاشتن کرامت مردمی که فقط می خواستند در خانه و سرزمین مادری خود زندگی کنند گناه نابخشودنی است که صهیونیست ها تاوان آن را به زودی پس خواهند داد و انشاالله پیش بینی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) محقق خواهد شد که تا کمتر از 25 سال آینده چیزی به نام اسرائیل بر صحنه گیتی وجود نخواهد داشت.«وَلا تَهِنوا وَلا تَحزَنوا وَأَنتُمُ الأَعلَونَ إِن کُنتُم مُؤمِنینَ»

این بیانیه ادامه می‌دهد: این رژیم در حال احتضار برای فرار از زوال محتوم و معهود خود به هر حربه ای متوسل می شود تا نابودی ابدی خود را به تاخیر بیاندازد. جریان تکفیر و به آشوب کشاندن کشورهای مسلمان یکی از این حربه هاست که دشمن با سوء استفاده از جهل عده ای آتش جنگ و اختلافات مذهبی را در عراق و سوریه شعله ور کرده است و به زعم خود برای محور مقاومت مشغله سازی نموده است. غافل از اینکه مسئله اصلی برای جریان مقاومت ریشه کنی رژیم صهیونیستی است. مسئله اصلی قبله اول مسلمین و مسجد الاقصی است که البته به ناچار امروز باید با این فتنه مقابله نمود. پیوند شوم عربستان و برخی رژیم های مرتجع منطقه با اسرائیل در حمایت از گروه های تکفیری و افراطی میخ های آخری است که سران این رژیم های دست نشانده به تابوت حکومت هایشان می کوبند و مطمئنا عمر این دولت های مزدور و وابسته حتی از رژیم صهیونیستی نیز کوتاه تر خواهد بود و ملت های مسلمان و بیدار اجازه نمی دهند سران جائر آنها آشکارا به آرمان فلسطین خیانت کنند.

«همچنین صهیونیست ها از اقدام اخیر یک کشور اسلامی در عادی سازی روابط با این رژیم خوشحال نباشند که تاریخ دهه های گذشته نشان داده که هرگونه پیوند کشورها و برقراری رابطه با رژبم کودک کش صهیونیستی، با واکنش منفی مردمی مواجه شده و در سرنوشت محتوم نابودی صهیونیست ها نیز تاخیری ایجاد نخواهد کرد.»

این بیانیه تاکید می‌کند: انتفاضه سوم و تسلیح تدریجی کرانه باختری روز به روز عرصه را بر رژیم اشغالگر قدس تنگ تر می کند و امنیت اسرائیل را از بین برده است. زمزمه های فروپاشی اسرائیل از درون اتاق های فکر و اندیشکده های آمریکایی و اسرائیلی،  هر روز بلند تر به گوش می رسد. رویای شوم "نیل تا فرات” بیش از هر زمان دیگری آشفته شده و دیگر هیچ یک از سران رژیم صهیونیستی به خود اجازه نمی دهند که چنین یاوه هایی ببافند.

در بیانیه حزب موتلفه آمده است: بیداری اسلامی طلسم شیطانی غصب فلسطین را شکست و انشاالله فوری‌ترین مسئله جهان اسلام یعنی فلسطین، با انرژی عظیم امت اسلامی عنقریب حل خواهد شد. منطق مقاومت در فلسطین و لبنان و سوریه، منطق قرآن است و این منطق برای تمام آزادیخواهان و مستضعفین جهان قابل درک و فهم است و مسئله فلسطین و آرمان آزادی فلسطین امروز به یک جنبش اجتماعی جهانی تبدیل شده است.

در این بیانیه آمده است: حزب موتلفه اسلامی در آستانه روز جهانی قدس ضمن دعوت از ملت شریف ایران و تمام آزادی خواهان جهان برای شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس از دستگاه سیاست خارجی کشورمان می‌‌خواهد علاوه بر تحرک بیشتر در عرصه دیپلماسی منطقه ای برای آزادی 4 دیپلمات ایرانی و حاج احمد متوسلیان که سالهاست دربند و اسارت صهیونیست ها هستند از هیچ تلاشی فروگذار نکند و با طرح این موضوع در مجامع بین المللی زمینه تعیین تکلیف دیپلمات های گروگان گرفته شده را فراهم نماید و همچنین گزارش فعالیت های خود را در این خصوص به محضر ملت شریف ایران ارائه دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *